Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, min mans beskrivning av sig själv i tonåren och lilla tussen har också klara likheter. Oerhört intelligenta och begåvade och uppfyller sina minimikrav med lätthet, men ser inte riktigt syftet med att sträva efter mer bara för att göra så kallade auktoriteter gladaMan ska inte människofisera hundar men ser tydliga likheter mellan Toke 5 månader och min dotter snart 4år just nu kan själv och gör som jag vill
Frågan är ju varför. han har inte ätit något annorlunda
Du får gärna vara den som är denInte för att vara den dom är den (fast, jo liiite men inget illa ment), om du själv är lite gasig/lös i magen låggs nån energi på att komma på orsak/vad du ätit, eller är det mer "shit happens, magen är i olag/åkt på en lättare släng magsjuka"?
Oftast är ju mycket som hundar råkar ut för, just inte mer än "shit happens"
Twist på den, sa honMaken körde en NW övning med bomullstussen och la undan dosan slarvigt efteråt samtidigt som hon upptäckt att hon kan klättra på möbler. Hon har nu tagit den och gått och gömt den
Tyvärr är Yoshi forfarande kass i magen :/ men i övrigt pigg. så nog ingen big deal
Tänkte köra förbi apoteket efter jobb idag och köpa Diarsanyl bara för att hjälpa magen lite. Ska vara iväg på tävling hela dagen på söndag, och förhoppningsvis är magen stabil tills dess, annars måste han stanna hemma
Maken körde en NW övning med bomullstussen och la undan dosan slarvigt efteråt samtidigt som hon upptäckt att hon kan klättra på möbler. Hon har nu tagit den och gått och gömt den
Typ så, börjar tro på folk som säger både att hon är smart och har humorTwist på den, sa hon
Dels så är hon för liten för att det ska gå utan att den fastnat i halsen om hon ens lyckats få in den. Hon väger 4.5 kg liksom och har en pyttig mun. Jag tror dosan är bredare än hennes käke. Dels så gillar hon visserligen att undersöka saker, men hon har typ noll intresse av att äta konstiga föremål. Hon brukar vara mer intresserad av att kasta upp saker i luften och studera hur de rör sig.Ar du saker pa att hon inte at upp den? Jag vet flera hundar som svalt dosan om de kommit at den.
Du ger det säkert redan men risvattnet hjälper att stoppa upp. Koka gärna riset med extra vatten och när riset är klart häll upp risvattnet i en separat bytta. Bara sen att hälla på maten. För min hund tycker jag risvattnet hjälper mer än riset.Fortfarande dålig mage
Kokt ris och kyckling, diarsanyl, Canicur och fortiflora får han nu.
Men pigg och glad, så inget fel på allmänntillståndet
Har även beställt kolla masken för att utesluta giardia.
Storebror är opåverkad
Tack för tipset.Du ger det säkert redan men risvattnet hjälper att stoppa upp. Koka gärna riset med extra vatten och när riset är klart häll upp risvattnet i en separat bytta. Bara sen att hälla på maten. För min hund tycker jag risvattnet hjälper mer än riset.