Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan säga att det inte alltid är så lätt med en 5årig tvåbening som gärna hittar på bus, icke önskvärt bus med valpen. Blir en del tjat och upprepningar här hemmaHarry samarbetar väldigt dåligt, men tror han är 38 cm nu, vuxen ska han vara Max 41 .
Tycker han är jobbigare än någonsin med att försöka tugga i sig vad som helst nu! Inte det lättaste att hålla helt tomt på olämpliga saker med en snart treåring, partners in crime!
En till smalis.21 veckor och nästan bara ben.
Visa bifogad fil 127292
Bog är lite tjock. Han har ganska mycket över revbenen. Så försöker få bort lite hull.En till smalis.
Min Phalène är tunn så man känner ryggraden som en vass kam och det sticker upp två höftben på bakdelen.
Han är också bara långa ben. Lite udda för en fjäril att se ut så. Saknar helt massa. Snart 11 månader.
Jag skulle säga att han är 4,5 månad.
Visa bifogad fil 127372
Det är så förvirrande hur man räknar månader på valpar nu skulle ju många säga att han är 5 månader när han är 20 veckor. Men jag tycker ju inte att han är 5 månader förrän 19 september(han är född 19 april)
Så tänker jag medJag skulle säga att han är 4,5 månad.
Fortiflora som krydda är det som fungerat bäst på mina matvägrande hundar. I alla fall några veckor åt gången innan dom tröttnar, då tar man paus ett tag och efter en paus så är det lika gott igen.Oskars ätande går bättre (peppar peppar ta i trä...)
Just nu slammar jag upp en Mush-bulle med vatten och en liten mängd torrfoder och det äter han till sista smulan. Det får han på förmiddagen.
Resten av dagen har han fri tillgång på torrfoder.
Vet inte om det är ett sammanträffande men... Han ville inte äta under några dagar, så jag strödde en påse FortiFlora över Mush-portionen.
Efter den enda påsen äter han med aptit även på kvällen.
(utmanar jag ödet nu?)
Röstar på Sivan Lätt och snabbtSer ut som att jag hämtar Britt-Marie/Sivan på söndag eller i början på nästa vecka Det lutar mer och mer åt att det blir Sivan. Britt-Marie blir så långt.
Ja det är ju det. Snabbt och lätt. Hon känns som att hon kan heta Sivan åxå Men jag har lite svårt att släppa Britt-Marie eftersom jag har pratat så mycket om det namnet och trodde stenhårt att nästa skulle heta detRöstar på Sivan Lätt och snabbt