Tänker att det är selektivt sockrande.Hur går det om man är gjord i socker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänker att det är selektivt sockrande.Hur går det om man är gjord i socker?
Jaha. Nu har Oskar, född 28 okt lyft på benet för första gången. Antagligen av misstag för sen har han hukat sig igen.
Harry växer också som sjutton, 36 cm och 10,8 kg, fem månader gammal. Enligt rasstandard ska han bli 36-41 cm och väga 13-17 som vuxen . Föräldrarna är normalstora, får väl se vart han landar. Inte på 13 kg i alla fallDet är fascinerande med all utveckling just nu.
Min hopplösa slyngel som hängt i kopplet och kastat sig.åt alla håll efter dofter har plötsligt lugnat sig. Dagens längre promenad var lugnare. Han lyssnade plötsligt och drog inte lika intensivt.
Samtidigt har han blivit mammigare.
Och han växer, eller snarare grovnar. På väg att bli stor
Hur stora blir dom?Mint är så gott som lika hög som tanten nu, så ca 46cm. Vägde 12,6kg i torsdags. Jag tycker han är ganska proportionerlig - eller så är jag bara hemmablind
Har hänt att han har lyft på benet men det känns mer som ”hoppsan det hände” än att han gör det medvetet. Helt klart mer intresserad av sånna dofter på promenaderna än tidigare. 5,5månader nu.
Hur stora blir dom?
blärk!! äter han sådana16 veckor idag och 12kg man växer tydligen bra på mördarsnigeldieten
Japp.. han har mumsat i sig sen han var 8 veckor han vet att jag inte tycker om det så i koppel låter han bli men med tanke på att han är lös 95% av tiden så blir det en hel del sniglar ganska vidrigt när han kommer fint på en inkallning och man ska belöna med godis och han har gult slem runt hela munnen då blir det belöning på marken kan jag ju säga, stoppar inte dit mina fingrarblärk!! äter han sådana
mina rynkar som tur är på näsan åt dessa slemfabriker. Råkar väl rulla eller sätta sig på dem emellanåt.
åh fy..Japp.. han har mumsat i sig sen han var 8 veckor han vet att jag inte tycker om det så i koppel låter han bli men med tanke på att han är lös 95% av tiden så blir det en hel del sniglar ganska vidrigt när han kommer fint på en inkallning och man ska belöna med godis och han har gult slem runt hela munnen då blir det belöning på marken kan jag ju säga, stoppar inte dit mina fingrar