Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad underbart att läsa att du har en ny liten kompis som faktiskt VILL vara nära och gosa. Njut!Alltså, jag tyckte Oskar sover väldigt mycket.
Men sen kom jag på att han ju mestadels sover i min famn. Så självklart, jag har ju full koll på hans sovande.
Han är säkerligen en alldeles normal halvårs slyngel.
Tack! Vi har testat det, och det funkar okej om vi sätter in honom i hans hage. Tills han kommer ut igen. Testat att helt sluta leka bara men då hugget han tag i närmaste kroppsdel . Ingen i huset vågar färdas utan leksakVissa hundar biter mer än andra och min erfarenhet (om än ganska liten) är att staffar är en ras som biter mest.
Jag hade börjat med att all lek tar slut bums tänderna kommer fram och så kan han få vara själv bakom kompostgaller (med ett ben eller så) men att han ska fatta att biter han vill inte matte mer.
Alltid leksak i fickan du kan trycka in och när han blivit lite äldre så hade jag lagt till att säga åt honom när han gör fel.
Vilken luring!
.Vaknade vid sex och gick på toa. Han sov fortfarande vid min kudde. Han var jättetrött och ville inte alls gå upp. Tidvis sov vi sked med honom som stora skeden.
Efter att ha klätt på mig skopade jag upp min jättetrötta valp och gick ner.
Nedanför trappan är det en stoooor pöl!
Han har alltså smugit iväg, gått ner, kissat, gått upp och lagt sig på min kudde igen.
Huligan!
Att han är läskig! Calvin backar undanVad säger Calvin om nya kompisen?
Att han är läskig! Calvin backar undan
Blev inte bättre av att Oskar morrade åt honom
Det får ta sin tid. Calvin gillade inte Torsten heller i början
Jag är väldigt restriktiv med vilka hundar min katt får träffa av denna anledningJag vet en som hade gett honom en rak höger Isis fick INTE träffa svärmors valp
Fantastiskt trevligt med en hund som inte behöver ha blöja om nätterna - dvs klarar mer är 4-5 timmar utan att gå ut och kissa. Och som dessutom är morgontrött!
Fortfarande är det,kämpigt att få i honom torrfodret. Mush slukar han. Och liiite märkligt är det väl att torrfoder speciellt gjort för hundar inte går att äta, men torra kattskitar från vintern är smaskens?