Denhär kan jag ta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch, jag har bara blandningar här hemma. Två chihuahua/papillon korsningar och så en hel kull med förstnämnda +dvärgpudel. Iofs inte planerad kull men ändå!Sååå…. Med risk för reaktioner ville jag ändå lägga in en bild eller två på lite valpmys från när jag på kosläpp igår.
Ja, det är blandras och ja, jag vet vad många här tycker om det. Men jag hade ändå så mysigt så jag kunde inte låta bli att dela nån bild iaf , jag behöver inte vara delaktig i tråden sedan och jag hoppas det inte behöver bli en diskussion om blandraser. Det finns så många trådar om det här redan. Jag får njuta av valplivet irl istället sen när den är leveransklar.
5 av 7 valpar kröp upp i knäet när det var vilodags
Mina ben somnade och jag hade det allmänt obekvämt, men inte kan man flytta på sig i ett sånt läge
Visa bifogad fil 117826
Äsch, jag har bara blandningar här hemma. Två chihuahua/papillon korsningar och så en hel kull med förstnämnda +dvärgpudel. Iofs inte planerad kull men ändå!
Superfina valpar!
Ska bli roligt att följa.
Här hemma har sambon äntligen fattat att jag kommer behålla en valp ur kullen iallafall. Sen om han är nöjd med det eller inte låter jag vara osagt
Denhär kan jag ta
Så sötJag har också en korsning sen tidigare, men jag vet att det ju finns lite delade åsikter om blandisar. Men eftersom jag känner ägarna till tiken så vet jag ju bakgrunden och då har jag inga problem med en blandras.
Vill ni så uppdaterar jag gärna, har hur många bilder som helst redan , trodde bara att tråden kanske främst var till renrasiga.
Angående sambon din, lite som här då. Mannen har varit helt med på att skaffa hunden, men det var först nyligen han kom på att det blir han som får markarbetet nu i början för han går hemma sjukskriven
Sorry! Den får du inte Den är upptagen
Visa bifogad fil 117979
Mitt lilla skrynkelansikte skrynkligast av alla är han
Veterinärbesiktades idag. Öronen är på väg ner men står ännu upp, speciellt om man vänder nosen uppåt. I början av veckan åker han norrut.
Hos vet.
Visa bifogad fil 118118
Veterinärbesiktades idag. Öronen är på väg ner men står ännu upp, speciellt om man vänder nosen uppåt. I början av veckan åker han norrut.
Hos vet.
Visa bifogad fil 118118
Får man uttrycka lite besvikelse här? Det har gått troll i vårt valpletande. Tikar som gått tomma, fått för få valpar osv. Fick precis svar från uppfödare om att en kull vi väntat på blev för liten för att de skulle kunna sälja valp till oss.
Säkert hittar vi rätt någon gång, men just nu känns det hopplöst. Vi har planerat i flera år, ordnat tjänstledighet och sparat pengar, rest långväga för att undersöka kennlar osv.
Detta ska väl vara en rolig tråd, men behövde skriva av mig någonstans. Hoppas att det är OK!