Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad roligt! Grattis!Fick mail igår från uppfödaren om att valparna nu är besiktigade och chippade. Alla gick igenom utan anmärkning. Sååå spännande för det betyder att vi åker och hämtar vår lille på söndag
Visa bifogad fil 77594
Idag har vi klarat oss utan regn och varit ute mycket. Så nu sover flickorna stenhårt.
Imorgon kväll kommer Pebbans husse hem. Ska bli kul att se hur hon reagerar!
Hon är iaf lite mer styrbar och kan hantera fler situationer nu efter vår vecka ihop.
Men det blir skönt att sambon kan ta henne mer då han kommer hem.
Jag har ju redan haft 3,5 mån med ILY när hon skulle ut hela tiden. Och inte hunnit vila upp mig efter det. Så jag ser fram emot mer sömn!
Visa bifogad fil 77703Men hur cool? Försiktig och allt är läskigt men börjar ta för sig så efter bus i trädgården och lite frukost ligger han nu och snarkar för fullt medan jag försöker hålla mig vaken i Teamsmöte.
Haha jaaa det gör han juVisa bifogad fil 77703Men hur cool? Försiktig och allt är läskigt men börjar ta för sig så efter bus i trädgården och lite frukost ligger han nu och snarkar för fullt medan jag försöker hålla mig vaken i Teamsmöte.
Åh nej!Visa bifogad fil 77718
… och så 15 minuter ensam på nedervåningen… trots att hon hade fått grisöra som låg bredvid. Jag bor i en hyreslägenhet
Och så var hon här, vår lilla importvalp. Nu är det slut på sovmornar och lugna stunder
Ett litet filmklipp för den som är intresserad
Håller med!! Och så söt hon är @Elegant machineryMen ååååh så kul att ni vågade!