Tengil verkar ha känt av att jag har talat extra gott om honom, och kände sig väl manad att balansera upp det lite. Så den senaste kvarten har han rivit ner en blomkruka och smaskat blomjord, tuggat hål på mitt Non-Stop midjebälte, ruggat upp tapeten i ett hörn i hallen och säkert något mer som jag inte upptäckt ännu Jag antar att det har med tandömsningen att göra, men jag är kanske snäll i min tolkning
Nåja. Jag frågar honom ibland varför han är så fin för, och det är ju såklart för att han ska vara drägligare att stå ut med när han är som monstrigast
Så fin hon är, Tistla! Jag tycker allt att det lyser lite bus i blicken, kan tänka mig att hon blir både härlig och besvärlig med sina upptåg
Nåja. Jag frågar honom ibland varför han är så fin för, och det är ju såklart för att han ska vara drägligare att stå ut med när han är som monstrigast
Ja, det var skönt med gallret Han blir ju bara tyngre och tyngre så att slippa bära honom förbi flera gånger om dagen är synnerligen uppskattatMen åh, så trevligt! Det skulle vi gärna göra! Du kanske har tips på valpkurs här nere i Skåne?
Härligt att läsa era uppdateringar, så skönt att valptänderna börjar ramla ut, det set vi fram emot här.. Så skönt att han kan gå på gallret hos er. Tistla tycker inte om galler ute men kan gå på det mesta annat, klättrar upp på bänkar, bord osv.. Men just galler eller hål, nope!
Denna lilla fröken kommer att ge mig gråa hår känner jag redan.. Full i fan och envis till tusen.. När vi satt ute på balkongen idag så vips stod hon på bordet, busetjejen.. Visa bifogad fil 74089
Så fin hon är, Tistla! Jag tycker allt att det lyser lite bus i blicken, kan tänka mig att hon blir både härlig och besvärlig med sina upptåg