Aha! Den har jag inte ens settStår på hemsidan i alla fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha! Den har jag inte ens settStår på hemsidan i alla fall
Ändrade nu då jag faktiskt såg det på insta igår men sen kollade hemsidan lite senare efter mitt inlägg idag. Där fick jag då även svar på @Fisherling tankar kring avelnAha! Den har jag inte ens sett
Ja där finns alla mina tankar, blir så mycket om jag ska skriva ut allt här Är inte heller sugen på en diskussion, det har jag haft så många fram och tillbaka med olika kunniga och är nöjd med beslutet jag kommit fram till.Ändrade nu då jag faktiskt såg det på insta igår men sen kollade hemsidan lite senare efter mitt inlägg idag. Där fick jag då även svar på @Fisherling tankar kring aveln
Jag tycker du resonerar klokt. Ingen avelshund är perfekt för den delen hellerJa där finns alla mina tankar, blir så mycket om jag ska skriva ut allt här Är inte heller sugen på en diskussion, det har jag haft så många fram och tillbaka med olika kunniga och är nöjd med beslutet jag kommit fram till.
Kul att du gillar Jinx! Jag är faktiskt mer och mer sugen på det som namn. Blir det första enstaviga namnet i familjen
Tvåstaviga? Här heter de Tintin-palinn-tinn och Asni-pasni-paloosie, lär väl bli något lika löjligtJag tycker du resonerar klokt. Ingen avelshund är perfekt för den delen heller
Jinx tycker jag känns klockrent till en räv! Och hon kommer säkert ändå få massa tvåstaviga smeknamn
Jag kan absolut skicka länm via PM, tror inte jag får länka i forumetMen åh vad spännande @Fisherling med kull på egen hund! Kan du inte skicka länk till hemsidan så jag kan läsa mer om kullen, om du inte vill diskutera det här?
Zoë är hemma Lite åksjuk första biten men efter en kissepaus och lite gos sov hon gott de resterande fyra timmarna hem. Väl hemma åt hon sin middag med stor aptit, virade de äldre hundarna runt lillfingret och somnade på R i soffan.
Nu leker hon och Tass runt mina fötter. Hon är bedårande, kavat, kontaktsökande och framåt!
Visa bifogad fil 68322
Men jösses - nosen
Hur låter man bli att pussa på den hela dagarna??
Visa bifogad fil 68378
Hon ser ju nästan vuxen ut nu! När hände det här ?! 10,5 veckor på bilden. En tredjedels väntan kvar..
Haha ja! Kan tänka mig att det gömmer sig en del hyss bakom den där docksöta blicken. Ögonen är svarta som syndenHon är så söt så jag får ont i tänderna. Så finurlig blick!