Imorgon ska jag få gosa med mammahund och få "säga hej" till min valp i magen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Retas massor juJag vet, det är dock fortfarande två färger och inte helfärgat som @Evolution efterfrågade, tänkte att det blir tydligare då.
Retas massor ju
Okej nu skäms jag lite efter att ha googlat Skyller på att jag gjort noll research ännu
Bara för att du har tvåfärgade hundar
Pst: två av dom börjar bli trefärgade med grå hår på hakan
YeppOj oj tricolour på G nu alltså?
Färgavel
Pst: två av dom börjar bli trefärgade med grå hår på hakan
Hoppar in här då det sen ett tag tillbaka är bestämt att Wissla ska paras på nästa löp (som borde bli feb-mars)!
Jag ska inte ta kullen själv utan uppfödaren lånar in henne för den här och ev en till i framtiden.
Kul och hedrande att hon gillar henne så pass men tråkigt att va av med henne så länge under våren/sommaren nästa år Både för att jag kommer sakna henne, massor, men även för att hela tävlingssäsongen försvinner.
Uppfödaren bor dessutom 35 mil bort så jag kommer inte kunna åka och hälsa på så ofta heller.
Och nej, jag ska inte ha nån valp, jag ska inte ha valp, ska inte ha.. valp..
OT
Just nu räcker det med 5 hundar för mig, men jag längtar till tråden Valp eller ny hund 2018 eller Valp eller ny hund 2019, eller som ALLRA senast Valp eller ny hund 2020, då ska det vara dags för mig att hänga med (har redan sett ut hanen, han ska gå i avel i framtiden och jag hoppas på att hans andra eller kanske tredje kull blir med en fräck tik, då ska jag bara ha en !!)
Vad blir det för ras? Inga Pu bebisar?
Jag är såå olycklig att inte Lyxa ska få valpar. Det är nog det enda som skulle få mig att byta ras.Hihi, jag får typ 10 förfrågningar i veckan om jag planerar valpar på Pu ! Men tyvärr inte, jag har för mycket träning och tävling planerat för att hinna/orka ta valpar, hon hinner inte vara mammaledig !
Nästa hund blir en malle . Jag är totalsåld på svenskskyddet och vill testa på att ge mig själv de bästa förutsättningarna för tävling i den grenen !