Jag säger ju fortfarande EurasierJag blev jätteintresserad av mittelspitz men nu är jag osäker igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag säger ju fortfarande EurasierJag blev jätteintresserad av mittelspitz men nu är jag osäker igen
Jag säger ju fortfarande Eurasier
Jag vet inte vad det var som fick mig att tänka njää kring eurasiern. Kanske storleken. Men fluffig är den ju Efter alla mentala krav så det är högsta utseendekravet. Isländsk fårhund ligger bra till nu.Jag säger ju fortfarande Eurasier
Finsk lapphuuuund!Jag vet inte vad det var som fick mig att tänka njää kring eurasiern. Kanske storleken. Men fluffig är den ju Efter alla mentala krav så det är högsta utseendekravet. Isländsk fårhund ligger bra till nu.
... kommer sluta med en korthårig tax eller nåt.
Jag kanske måste göra en rastråd snart så vi inte kidnappar denna.Finsk lapphuuuund!
Jag kanske måste göra en rastråd snart så vi inte kidnappar denna.
Pratade nyss med en uppfödare. Normalt att man blir så nervös för ett litet samtal att man skakar och helt glömmer vad man borde fråga
Vad gäller valp 2017 så räcker jag upp en hand! Planerar att skaffa en kompis till min nuvarande hund, en Dsg-tik. Den nya valpen blir också en Dsg. Sommaren 2017 hoppas jag ha en ny valp hemma.
Vi kommer och våldgästar er för valpgos sen!Nu har jag ställt mig i kö hos två olika uppfödare för en valp 2017. Dels hos Tages uppfödare och dels en vars tik gick tom när vi stod i kö hos dem förra året när vi skulle köpa Tage. Gah, vad en önskar att det gick att se in i framtiden
Det går så bra såVi kommer och våldgästar er för valpgos sen!
Nu vill jag bara att min uppfödare sparkar kullen hon har nu ur boet så att det blir dags för nästa så jag kan få min valpis!
Du ska inte byta ras då?Börjar tveka om det blir någon valp 2017. Det finns bara en planerad kombo som intresserar (och OJ vad den intresserar mig) men där är det typ -5 chans för mig att få köpa valp. Sen finns det en möjlig, kanske planerad parning där jag bara vet om tiken, men hon är iallafall intressant, men det är också inte förrän vintern 2017-18.
Det avlas mycket på Aussie nu, men nästan inget som faller mig i smaken. Börjar undra om jag är för kräsen
Haha, aldrig! Aussie passar mig extremt bra, som handen i handsken. Har ju gått ifrån labbe till aussie.Du ska inte byta ras då?