Pratade precis med en vän som mest skrattar åt mina försök att övertala alla om att jag inte bestämt mig för hur det blir Nu ligger jag bara några meter från valparna, men i ett annat rum. Både vill titta på dem och vill låta dem vara ifred, fast tidigare ikväll sov alla på mig i väntan på att mamma skulle komma in från liten rastningsrunda satte mig i en kissfläck också. Mindre mysigt.
Hoppas det blir riktigt bra väder hela dagen imorgon så att jag kan fota fanatiska bilder på de små! (Och flera av de vuxna som bor här).
Träffade förresten valparnas pappa häromdagen. Vet inte om jag skrev om det? Hur som helst är han mycket finare på riktigt än på bild, men jag försökte fota bra bilder på honom med.
Hoppas det blir riktigt bra väder hela dagen imorgon så att jag kan fota fanatiska bilder på de små! (Och flera av de vuxna som bor här).
Träffade förresten valparnas pappa häromdagen. Vet inte om jag skrev om det? Hur som helst är han mycket finare på riktigt än på bild, men jag försökte fota bra bilder på honom med.