Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då har jag ringtränat med brorsornaHar inte skrivit något här på länge, matte var ju dum nog att ta på sig ett heltidsjobb över sommaren utöver företaget så den mesta tiden går till arbete och sova. Stackars Lasse har det dötråkigt på kontoret men som tur är finns det flera att busa med när matte är upptagen. Är vi inte på jobbet sitter vi i bilen, har ju en timme in till stan. Någon träning har det inte blivit tal om, 5 månader gammal och kan knappt sitt. Suck. Jag är trött mest hela tiden på grund av mina trista arbetstider och tycker mest synd om min lilla valp. Nu har vi i alla fall anmält oss till ännu en valpkurs, var ju inte så nöjd över den första, denna gång på brukshundklubben. Startar i slutet av augusti så det ser vi fram emot! Fick dessutom reda på att Lasse har en halvbror bland deras tävlingsekipage. Roligt!
Till det positiva har vi ringtränat lite och var på vår första utställning i början av juli i Eskilstuna! Hade en liten mini-kennelträff med uppfödare och ett par bröder som också ställdes ut. Lasse blev BIS4:a valpar 3-5 månader, slagen av sina bröder och en söt liten tax!
@AraSlei , håller tummarna för er!
@Tonto , modigt med en till valp! Vad är det för ras på den nya?
Då har jag ringtränat med brorsorna
Har inte skrivit något här på länge, matte var ju dum nog att ta på sig ett heltidsjobb över sommaren utöver företaget så den mesta tiden går till arbete och sova. Stackars Lasse har det dötråkigt på kontoret men som tur är finns det flera att busa med när matte är upptagen. Är vi inte på jobbet sitter vi i bilen, har ju en timme in till stan. Någon träning har det inte blivit tal om, 5 månader gammal och kan knappt sitt. Suck. Jag är trött mest hela tiden på grund av mina trista arbetstider och tycker mest synd om min lilla valp. Nu har vi i alla fall anmält oss till ännu en valpkurs, var ju inte så nöjd över den första, denna gång på brukshundklubben. Startar i slutet av augusti så det ser vi fram emot! Fick dessutom reda på att Lasse har en halvbror bland deras tävlingsekipage. Roligt!
Till det positiva har vi ringtränat lite och var på vår första utställning i början av juli i Eskilstuna! Hade en liten mini-kennelträff med uppfödare och ett par bröder som också ställdes ut. Lasse blev BIS4:a valpar 3-5 månader, slagen av sina bröder och en söt liten tax!
@AraSlei , håller tummarna för er!
@Tonto , modigt med en till valp! Vad är det för ras på den nya?
Antar att det måste vara dom iallafall. En brorsa heter Nils? Vi har haft ringträning på klubben, jag tränar på samma klubb som Nils ägare. Nils ägare och min mamma är vänner sen förr då vi har/haft flattarNämen, vad kul! Var då?
Det är en australian shepherd. Min sambo vill köra spår med Rollo (Rollo älskar det) jag kommer köra spår, personsök och lydnad med Tonto.
Antar att det måste vara dom iallafall. En brorsa heter Nils? Vi har haft ringträning på klubben, jag tränar på samma klubb som Nils ägare. Nils ägare och min mamma är vänner sen förr då vi har/haft flattar
Åh nu blir jag avis! Älskar australian shepherds , men skulle nog inte riktigt orka med en. De verkar vara härliga arbetsmyror!
Åh vad gulligtJapp! Kullen är döpt efter Alla vi barnen i Bullerbyn, så det finns en Nils, en Olle (Jr, eftersom pappa kallas Olle) en Lasse, en Skomakare Snäll, Skipp, Kerstin osv...
Haha SÅ gulligt!Japp! Kullen är döpt efter Alla vi barnen i Bullerbyn, så det finns en Nils, en Olle (Jr, eftersom pappa kallas Olle) en Lasse, en Skomakare Snäll, Skipp, Kerstin osv...
@Snuffsan, upptäckte nu att det blev lite fel där jag citerade förut. Taggar dig här nu så att du hittar inlägget