Nu har det kommit bilder på "mina" valpar! Såhär söta är tikarna
Den med mörka öron är ju bedårande!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har det kommit bilder på "mina" valpar! Såhär söta är tikarna
Haha, det verkar som om de flesta fastnar för hennes färg själv försöker jag att ha samma inställning till alla fram tills jag träffar dem. Fick veta igår att valparnas pappa kommer på besök när jag är på kenneln också. Det blir jättekul, han är ung och jag har inte sett honom på länge. Tydligen har han utvecklats mycket sedan sist. Utställningsdomarna håller med också, han blev snabbt både svensk och finsk champion när han fyllt två år. Hoppas han komme igång med att jaga trasa ocksåDen med mörka öron är ju bedårande!
Han är verkligen fin hund.@McFlurry Tack så hemskt mycket! Man blir glad när någon annan ser det oxå
@prinsessfeminist och @Red_Chili Tack snälla!!!
Ps @Red_Chili Ser fram emot fler bilder på salukibebisar
@Tonto
Hjälp vad stor han ser ut. Och fin såklart!
@Tonto Oj, då är han en stor kille. Jag blev lite paff när jag såg bilden - var han inte ett litet knyte typ igår?
Båt gick hur bra som helst. Han njöt av farten och när det gick lite långsammare ville han hänga över relingen och slabba med tungan i vattnet
Nä, den nedersta med ljusa glasögonHaha, det verkar som om de flesta fastnar för hennes färg själv försöker jag att ha samma inställning till alla fram tills jag träffar dem. Fick veta igår att valparnas pappa kommer på besök när jag är på kenneln också. Det blir jättekul, han är ung och jag har inte sett honom på länge. Tydligen har han utvecklats mycket sedan sist. Utställningsdomarna håller med också, han blev snabbt både svensk och finsk champion när han fyllt två år. Hoppas han komme igång med att jaga trasa också
Nä, den nedersta med ljusa glasögon
Nää, den första vill jag haoch den första har så söt, kolsvart nos!