@mazariin Uppfödaren vet att jag har sökt henne! Så-att-ehm-joo... Jag ger det nån vecka till sedan får jag nog se om jag kan få tag i ett telenummer. Har fått henne rekommenderat och hon verkar vara det jag söker, MH- testar sina hundar och utbildar dem därefter. Så nu får hon ta och svara!
@Red_Chili Om du säger det så. *tjurig*
Åh vad roligt! Pratade med en tjej som gått den för några år sedan och tyckte det var kul och lärorikt. Däremot så var det svårt med jobbutsikter, men kan tänka mig att du är inne i svängen liter mer!
80 hundar låter mycket, kan tänka mig att man får en massa erfarenhet av det. Jag gick en två veckors massakurs för nått år sedan, det var riktigt givande så blir lite avundsjuk när jag tänker på hur mycket du kommer lära dig.
Är det Internetlektion också? Eller mycket pluggande på egenhand med böcker?
@Red_Chili Om du säger det så. *tjurig*
Åh vad roligt! Pratade med en tjej som gått den för några år sedan och tyckte det var kul och lärorikt. Däremot så var det svårt med jobbutsikter, men kan tänka mig att du är inne i svängen liter mer!
80 hundar låter mycket, kan tänka mig att man får en massa erfarenhet av det. Jag gick en två veckors massakurs för nått år sedan, det var riktigt givande så blir lite avundsjuk när jag tänker på hur mycket du kommer lära dig.
Är det Internetlektion också? Eller mycket pluggande på egenhand med böcker?