Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu har jag pratat med hon som har häringe. det går bra att låna en box. hon visste inte riktigt vad hon ville ha. men de är nog inte många kronor. beror ju på vad du vill ha för "tjänster" åxå.
Nu kommer vi ju rida på speakerns kommando. NÄR ska man då hälsa på dommarna? precis som när man rider två och två? alltså när speakern säger åt oss att komma fram i tölt?
Du behöver inte hälsa på domarna när du rider på speakerns kommando. Men det kan ju ändå vara trevligt. Kan vara passande att göra det när ni kommer fram i tölt, som du skrev.
Ja, jag fick tag på henne! Tusen tack, och hon var jättegullig (om något virrig )
Jag tror hon fick intrycket av att jag kände dig för hon sa något i stil med "vi springer runt där, vi har ju två stall.. Annars kan ju alltid Gabbi visa dig till en box!"
Hästmänniskan
Hej!
Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);)
Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
Hundavel & Ras Ja! Jag har ju flera gånger gått och väntat på kullar där det inte blivit några valpar alls eller som sist blev det bara en enda och den...
Hästhantering Fick en aha-upplevelse med ponnyn ikväll. Vi tränade en del stå på matta i somras, men pga hur omgivningarna ser ut kunde hon inte vara...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.