Vallfari lätta höst!!!

Sv: Vallfari lätta höst!!!

Ska göra det, men jag är så himla dålig på att hitta på sådana hemsidor ;)

Lägligt nog blev jag sjuk idag, hoppas bara att jag blir frisk tills på lördag. :crazy:

det står på förstasidan. bara att klicka på "ryttarbrev"=)

Jag ska vara med i LTu och LVu
Tove Lundegård med Vidar från Österäng :)
Ska bli kul, men tölten är väl inget jag ska satsa på ^^. Han har bäst trav och galopp..

:crazy: Här kommer förresten några bilder på mej och Vidar:
http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_17/04560000-04569999/640x480/4564492.jpg
Tölt, hyffsad bild. Tölt är inte hans bästa sida :crazy:
http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_17/04970000-04979999/640x480/4976548.jpg
Trav, ganska fin bild tkr jag :cool:
http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_17/04560000-04569999/640x480/4564491.jpg
Galopp :) Han typ drog o tävlade med de andra 2 på banan, så jag fick hålla ganska hårt o han gick därför lite fyrtaktigt :angel:

Nu går han bättre ;)

Är det någon som har en mailadress till tävlingsledaren eller NÅGON som har en fot med i tävlingen?

Jag skulle vilja fråga om det går att hyra box. Jag hittar ingen mailadress i ryttarbrevet, inte heller ngn info om boxuthyrning.

Mej veterligen är det ingen boxuthyrning tillgänglig på Hemfosa, emn ring Fors Gård elelr Häringe och kolla där, det ligger ju hyfsat nära om det blir för långt att åka.

/Malin

För tidigare har det tydligen varit det, och ska det regna som det gör nu vill jag ju undvika att ha honom i regnet större delen av dagen.
Han har redan varit förkyld en gång i höst.. Det räcker!

om du går vidare till final och inte vill köra hem hästen kan jag kolla om du kan få hyra en box över natten på häringe om du vill?

(jag har häst där)

hehe tänkte åxå på att de inte e nå kul att ha hästen ute i regnet hela dan. så kom jag på den brilljanta iden=) PARTYTÄLT!!!:bump:

haha undra folk skulle tro=)

Men det är väl bara kasta på han täcke?

Rättelse, jag funderar på att stryka mig från Lätt Tölt Ungdom eftersom min lilla pålle inte går så bra på ökningarna, man vill ju inte göra bort sig där på banan genom att komma sist liksom.
Men vi kommer i alla fall tävla Lätt Fyrgång!

Äh. när jag tävlade sist. på våran foderhäst så tävlade jag lätt tölt. för syrran red fyrgången. då va de bara kort tempo som gällde hela programmet. å jag hade kramp i vaderna efter at jag var tvungen att driva hela tiden. hon försökte hoppa av banan åxå så jag va tvungen att ta tag ordentligt. SÅGA INTE stog det i kommentarerna sen=/ så man ska tydligen låta hästen gå av banan om den inte vill vara med längre. hus som helt så trodde jag att vi skulle komma absolut sist. men vi kom väl 5:a från botten kanske=) Det är ju bara lätt klass. bara till för att ha kul och träna=)

Hur långt är det till Häringe och Fors från Hemfosa? Det vore jättesnällt om du kunde kolla upp det, och priset också!
Annars är det ju skönt för pålle att komma hem och stå bland hästar han känner, vi får se.
Jag kommer ju från långa vägar, Täby av alla ställen. Räknar på att det minst tar en timme att ta sig dit..

Jo, det är ju bara att slänga på honom ett täcke, EGENTLIGEN. Men han hatar regn :angel: :rofl: Det är inte hans favoritväder.

Det är bara ett pra kilometer till häringe. fors har nog fullt eftersom dom har ridskola och det. Häringe håller på att byta "ägare" så det finns massor av boxar lediga.

Någon mer som vill att jag ska kolla upp stallplats?=)

Jag pratar med henne idag

Men ni är åtminstone på rätt sida om stan.. :devil:
Fan, nu när jag tänker efter lär det jku ta typ.. TVÅ TIMMAR!

Gah, jag dör ^^

du kan ju ringa hemfosa och kolla om dom har en box till din häst över natten åxå så slipper han åka nån stans överhuvud taget.

Från Fors är det 16 km till Hmefosa och från Häringe ca 6 km.
Fors brukar ta typ 100 kr/natten för en box.

/Malin

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 145
Senast: Bison
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 231
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 515
Senast: Ceta
·
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 219
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka