Det är möjligt men Shoigu nådde rätt högt på den skalan.Vet mindre om Ryssland, men i det jag vet är de inte riktigt lika kompetenta i att hitta precis rätt specifik inkompetens för varje post.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är möjligt men Shoigu nådde rätt högt på den skalan.Vet mindre om Ryssland, men i det jag vet är de inte riktigt lika kompetenta i att hitta precis rätt specifik inkompetens för varje post.
Konspirationsteoretikern i mig ser just nu att det är Ryssland som just nu utnämner namn i Trumps kommande administration.Vet mindre om Ryssland, men i det jag vet är de inte riktigt lika kompetenta i att hitta precis rätt specifik inkompetens för varje post.
Två själar en tanke.Konspirationsteoretikern i mig ser just nu att det är Ryssland som just nu utnämner namn i Trumps kommande administration.
I deras vilja att söndra genom...
Kakistokrati.
En tredje möjlighet är att Trump utnämner lite vad-som-helst bara de är 110% lojala, gärna som dessutom ger rubriker med fågelholksvarning, för att det inte kommer spela nån som helst roll.Två själar en tanke.
En annan möjlighet kan ju vara att Trump vill bygga upp samma typ av administration som Putin har, en som i första hand är lojal mot honom och behöver honom. Att då tillsätta inkompetenta svaga personer som lider av tacksamhetsskuld är ju ett sätt att skapa den lojaliteten.
Ja alltså vore det inte så farligt för resten av världen så vore det kul att titta på när tRump väljarna börjar skrika. De normala vettiga amerikanerna har givetvis min fulla sympati och jag önskar dem inte att utsättas för den galenskap de nu hamnat i.En tredje möjlighet är att Trump utnämner lite vad-som-helst bara de är 110% lojala, gärna som dessutom ger rubriker med fågelholksvarning, för att det inte kommer spela nån som helst roll.
Donald Trump är ju ändå den som vet bäst, och den som kommer bestämma allt som ska bestämmas - med hjälp av sitt överlägsna intellekt och talvävande. Se'n är det bara upp till Project 25-tjänstemän att verkställa vad som för stunden har bestämts. Naturligtvis med risk för att få ögonblicklig kick ut i kylan om det verkställs lite out of baering av vad Kejsaren egentligen menade.
Det blir nog lite synd om USA, men micropoppandet kommer gå varmt ute i den riktiga världen.
Förlåt om detta blir off topic, men… Jag befinner mig i USA (Florida) just nu, på två sport events som jag deltar i. Idag skrev jag upp mig som gäst på ett gym, och behövde uppge ”ethnicity “. Jag frågade vad de menade och fick svaret om jag är vit eller svart. Alltså varför?!? Dottern fick samma fråga ifjol, då hon sökte vård för UVI. Vad har detta med hudfärg att göra?!? Tänk om man ställt samma fråga i Sverige, man hade väl polisanmälts!
Nej, fy fan. De är VIDRIGA. Önskar att ICC kunde utfärda arresteringsorder mot Biden också.Det skrevs tidigare i tråden att Biden-Harris var mer eller mindre tvingade till sin mellanösternpolitik med ett ovillkorat stöd till Israel för att kunna vinna valet. Har något ändrats till det bättre efter valet?
Frågan var egentligen mest retorisk, så sent som igår lade USA för fjärde gången in sitt veto i säkerhetsrådet mot ett elduppör i Gaza.Nej, fy fan. De är VIDRIGA. Önskar att ICC kunde utfärda arresteringsorder mot Biden också.
Haha, jag fattade det men jag är så äcklad att jag inte kunde låta bli att spy ur mig.Frågan var egentligen mest retorisk, så sent som igår lade USA för fjärde gången in sitt veto i säkerhetsrådet mot ett elduppör i Gaza.
Såklart blir det inte så. Men om Harris blivit vald och fortsatt i samma stil som Biden så hade det också varit förjävligt. Blev såklart förfärad över valet av ambassadör till Israel och klipp på hans gamla uttalanden - som var i stort sett samma sak som Clinton sa till väljare i Michigan! Det går knappt att skilja partierna åt där, förutom de senatorer som igår röstade för att stoppa vapenförsäljning till Israel - men de var såklart i minoritet, om inte annat för att BIDENADMINISTRATIONEN lobbade hårt mot förslaget och kallade det för att stödja Hamas.Allt kommer säkert bli bättre för Palestinierna när Trump blir president