Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Enligt det jag hört är det pga ekonomin.
Och det är ju ÄNNU mera korkat - USA's ekonomi är just nu helt på topp i världen och går jättebra....
Dessutom - Trump blev född miljonär och har gått konkurs 4 (eller var det 6?) gånger?!? Eksakt vad är det som säger att han är bra på ekonomi??
Lex 'Alla människor är ju bra på nåt'.Han är THE GREATEST på att lura sina följare på pengar.
Trump har många talanger, jag gillar få av dem.Lex 'Alla människor är ju bra på nåt'.
Mja, ekonomin går kanske bra, men det är ju främst bara ledning och ägare som har någon glädje av det. Arbetarna får inte se mycket av vinsterna, de ser mest bara att allt blivit dyrare.Och det är ju ÄNNU mera korkat - USA's ekonomi är just nu helt på topp i världen och går jättebra....
Dessutom - Trump blev född miljonär och har gått konkurs 4 (eller var det 6?) gånger?!? Eksakt vad är det som säger att han är bra på ekonomi??
Ja, så är det ju absolut. Men det känns som att det glöms bort att många röstade på Biden av den anledningen 2020. Sedan dess har förvisso 6 januari inträffat + dobbs, så fler skäl nu.
Om Kamala vinner så blir detta ett unikt val där flera partier (som i grupper) valde att rösta för demokratin.
Jag hoppas verkligen att det blir så.
Och att migration ligger under abort. Trodde nog att att ekonomi skulle toppa, för att sedan följas av migration och efter det abort.Visa bifogad fil 156323
Mkt interessant att the state of democracy ligger över ekonomi..... Jag hoppas hoppas det är (bland annat) republikaner som röstar på Harris....!