Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner mig inte förvånad, men hade ett litet hopp nånstans i bakhuvudet. Det hoppas splittras. Den där mannen skrämmer mig.
Du tror det kommer ta slut?Inte förvånad, men mycket tråkigt och kasst. Att inte USA år 2024 är redo för en svart kvinna som president är dock inte överraskande. 4 år av ökenvandring. Trump kan dock få hålla vallöftet att isolera sig så mycket som möjligt från min sfär. Det kommer att sättas enorma krav på EU kommande år och vi kommer att få se fler (?) och andra typer av konflikter.
Jag är en inbiten optimist. Men visst finns det risker att USA kollapsar på mer än ett sätt också så det är mer än ovisst. Med tanke på situationen i resten av världen är det mer än lite otäckt.Du tror det kommer ta slut?
I princip alla som röstat Trump säger ju att det beror på "the economy". Att ha fått det sämre ger mycket större negativ psykologisk påverkan (loss aversion) än om man fått det bättre och därmed fått någonting man inte haft tidigare. Så folket fungerar helt enkelt på det sätt som människor gör.Det jag tycker känns mest illavarslande är inte att Trump själv är så bindgalen som jag uppfattar att han är. Utan att en majoritet av röstande amerikaner menar att han faktiskt är den absolut mest lämpade, av urvalet, att styra landet. Det säger mig mer om den amerikanska röstbasen än om Trump, även om jag förstås inser att polariseringen är massiv.
Jag känner samma, trodde nog inte att jag hade något hopp om att Harris skulle vinna men nu inser jag att jag ändå hade det. Känns så tomt och skrämmande nu.Känner mig inte förvånad, men hade ett litet hopp nånstans i bakhuvudet. Det hoppas splittras. Den där mannen skrämmer mig.
Vi går mot en mörk tidDags för Moskva att korka upp champagnen.
Och Kina verkar verkar också nöjda, där många anser att ”Trump bygger upp Kina genom att försvaga USA:s demokrati, ekonomi och säkerhet.”
Ja, det går bra nu för den fria världen.
Det är så vi människor fungerar i gruppDet jag tycker känns mest illavarslande är inte att Trump själv är så bindgalen som jag uppfattar att han är. Utan att en majoritet av röstande amerikaner menar att han faktiskt är den absolut mest lämpade, av urvalet, att styra landet. Det säger mig mer om den amerikanska röstbasen än om Trump, även om jag förstås inser att polariseringen är massiv.
Njae, det behöver jag nog faktiskt källa för att tro på. Ekonomin spelar helt säkert roll men jag uppfattar att ideologi och värderingar är minst lika viktigt för väldigt många.I princip alla som röstat Trump säger ju att det beror på "the economy".
Ja, usch så deprimerande att se nyheterna när jag vaknade. Stackars Ukraina....Dags för Moskva att korka upp champagnen.
Och Kina verkar verkar också nöjda, där många anser att ”Trump bygger upp Kina genom att försvaga USA:s demokrati, ekonomi och säkerhet.”
Ja, det går bra nu för den fria världen.
Jag tycker att personerna som numera står bakom Trump är läskigare än honom, vilket säger en hel delFör inte att tala om Vance.... Läskig är bara förnamnet.....