Valet i USA


Proud Boys som körde på och dödade en kvinna i Charlottesville och Trump sa "you also had people that were very fine people, on both sides.".
Personen som körde bilen i Charlottesville var väl ingen medlem i Proud Boys? Även de i allra högsta grad var inblandade i att få ihop ett gäng olika nazist-grupper till demon. Eller har jag missat något?

Lägger till, extremt obehagliga Blood Tribe har ju varit på bollen i Springfield ett tag. Trump vet verkligen vilkas budskap man ska föra vidare. https://www.nbcnews.com/tech/intern...claims-haitians-part-hate-campaign-rcna170796
 
Personen som körde bilen i Charlottesville var väl ingen medlem i Proud Boys? Även de i allra högsta grad var inblandade i att få ihop ett gäng olika nazist-grupper till demon. Eller har jag missat något?

Lägger till, extremt obehagliga Blood Tribe har ju varit på bollen i Springfield ett tag. Trump vet verkligen vilkas budskap man ska föra vidare. https://www.nbcnews.com/tech/intern...claims-haitians-part-hate-campaign-rcna170796

Corret. Han var en sjalvutnamnd neo nazist.
 
Vad som först rapporterades om som en skottlossning mellan två individer i närheten av Trumps golfbana i Palm Beach, verkar ha varit Secret Service som konfronterade en beväpnad man 😬 och en AK47 ska ha påträffats tillsammans med en GoPro-kamera?
 
T&P

Tyvärr är den första tanken att Trump efter en riktigt dålig vecka har fejkat det hela. Iofs förra gången han, faktiskt, sköts så vann han inga stora fördelar. Och Kamala kan göra en stor poäng av strängare vapenlagar med hänvisning till Trump.
 
T&P

Tyvärr är den första tanken att Trump efter en riktigt dålig vecka har fejkat det hela. Iofs förra gången han, faktiskt, sköts så vann han inga stora fördelar. Och Kamala kan göra en stor poäng av strängare vapenlagar med hänvisning till Trump.
Nu har de den misstänka levande, så förmodligen så har FBI lite på fötterna när de benämner det som förmodat mordförsök mot Trump. Men jag tänkte också samma tanke som du först.
 
Alltså, wtf JD Vance medger nu alltså, efter att ha pressats ganska hårt, att han och Trump måste "create stories" för att media ens ska lyssna på problemen med migrationen i USA... härligt för Ohios medborgare att deras senator har så stor respekt för de som bor där, att han är villig att sprida skit som leder till bombhot.
Tyvärr hamnar hon i försvarsställning när han börjar anklaga henne istället för att pressa på om lögnerna han spred vilket gör att han återigen kommer undan medans hon "förlorade" och tappade trovärdighet.
Jag förstår varför hon reagerade som hon gjorde men det är sånt MAGA kulten lever av. De snackar så mycket skit och tvingar in folk i försvarsställning där de får slåss för sitt liv och sin heder istället för att ställa de där kriminella idioterna mot väggen.
 
Att Trump skulle ha fejkat ett mordförsök är ju verkligen långsökt, skulle det komma ut är han garanterat slut och när han bevakas dygnet runt av livvakter från FBI så hade det inte dröjt länge.
 
trump shoter.png
 
Han verkar vara lite all over the place, inte registrerad väljare till vare sig demokraterna eller republikanerna. Röstade uppenbarligen på Trump 2016, men inte mer. Donerat pengar till flera demokrater. Verkar vara ett fan av både Nikki Haley och Vivek Ramaswamy (den senare har minst sagt en... ehm konspiratorisk fanbase). En demokrat som han gillat är Tulsi Gabbard fd. representant Rouths delstat Hawaii i kongressen, som inte ens är en demokrat längre, och som hjälpt Trump med debattförberedelser.

STOR Ukrainasupporter som tom. samlat ihop pengar och åkt dit efter Rysslands invasion 2022 och verkar vara en covid-konspirationsteoretiker.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi När jag röstade i EU-valet blev jag ombedd att inte klistra igen kuvertet utan bara vika det. Är det verkligen ett OK förfarande?
2 3
Svar
47
· Visningar
2 079
Senast: tanten
·
Tjatter Förtjänar inte Vasaloppet en egen tråd? Såg i VGV att vi är ett gäng som kollar. Vilka hejar ni på? Damerna hejar jag på Ida. Herrarna...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 437
Hemmet Jag skulle önska fler högtalare i mitt hem. I dagsläget har jag bara en Sonos bokhyllehögtalare från Ikea (Symfonisk wifi-bokhögtalare...
Svar
11
· Visningar
243
Senast: Acto
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
14 852
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp