amkm

Trådstartare
Jahapp,då kommer det en fråga från en novis ang det här med vagnar..
Just nu är jag inne i en period då körningen är superduper kul,och skulle vara ännu roligare om jag hade en bra vagn att köra med.
Har en Finsele från Hööks..

Så,vilka vagnar rekomenderar ni för en grusvägskörare? Som kanske kanske nångång skulle få för sig att vilja tävla nåntt i t ex dressyrkörning eller precision??
Jag har ju liksom inte råd å köpa hur många vagnar som helst,så vilken vagn ska man satsa på?

Sv: Vagnar...

Jag skulle satsa på en rockard. Driveout har många fina som man även kan köra lite precision och annat med om jag fattat rätt. Är själv nybörjare.

IC/Tinker,148 cm i mkh..
Har dessutom två till växande som lär hamna nånstans mellan 155-160 cm i mkh så helst skulle jag vilja ha en vagn som passar de två i framtiden..:crazy:

(å då hoppas jag att jag lärt mig så pass mkt om körning så jag har mitt eget lilla par.. :D)

Jag skulle då satsat på att köpa en maratonvagn om ekonomin tillåter det. Med den kan du tävla dressyr, precision och maraton.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 232
Senast: lizzie
·
Hundträning Jag har en notoriskt människohoppande 15-månaders labrador - och jag känner en viss hopplöshet kring det. Är hon runt andra människor än...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 919
Senast: skiesabove
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 067
Kropp & Själ Jag är 30 år gammal, jag har så långt jag kan minnas haft en depressiv läggning. För ungefär ett halvt liv sedan hade jag min första...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 363
Senast: krambanan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård