Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dressyrfantasten skrev:Tror ni att ni kommer att ta er hela vägen till Grand Prix?
Nej jag tror att jag harvat för länge på ridskola för det.
Vad är ett realtitiskt delmål?
Någon gång i framtiden ska jag starta medelsvår på min häst. Tror inte jag har chans att vinna pga hans markbundhet men vi jobbar på d..
Hur långt har ni kommit hittils?
Vi hankar oss upp emot LA..
Var stod ni och stampade längst?
Jag red på ridskola tills jag var 16. Med förra hästen handlade det mest om lösgjordhet och min sits. Nu har lättare för den biten så nu jobbar jag på samling och swungen. Å d tar tiiid..
Vilket trappsteg tycker ni har varit svårast på vägen?
Det svåraste har varit sitsen. La till mig med mkt ovanor under ridskoletiden. Först de sista 2 åren på ridskola fick jag bra träning som la mkt fokus på sitsen. Å d sista året har det börjat lossna mer. Jag har absolut ingen perfekt sits nu, men jag har iallafall mer kroppskontroll och känsla.
Susan skrev:Tror ni att ni kommer att ta er hela vägen till Grand Prix?
Susan skrev:Vad är ett realtitiskt delmål?
St George +Susan skrev:Hur långt har ni kommit hittils?
Susan skrev:Var stod ni och stampade längst?
Susan skrev:Vilket trappsteg tycker ni har varit svårast på vägen?
NejSusan skrev:Tror ni att ni kommer att ta er hela vägen till Grand Prix?
Just nu är att tävla LA i början av 2007 nästa delmåsl är MSVSusan skrev:Vad är ett realtitiskt delmål?
Tja, lite svårt att säga eftersom hästen är utlånad och jag bara startat i LC & LB en gång pga min skadaSusan skrev:Hur långt har ni kommit hittils?
Tja först var de ju de första åtta månaderna när det inte gick att rida utan att hästen bar sig åt som en rodeohäst, när de problemen löstes så fick hon ha lite vila, när vi väl var igång och det äntligen började bli resultat i träningen så skadade sig hästen. Två månader vila och nästa igångsättning då skadar jag mig i en bilolycka, nu är hästen ute hos fodervärd och är igång konditionsmässigt. Så vi får väl se den 1a maj när jag hämtar henne. Annars har det varit min rädsla efter åtta månaders rodeoåkning som har hållit tillbaka en hel del.Susan skrev:Var stod ni och stampade längst?
Susan skrev:Nu är jag nyfiken.
Tror ni att ni kommer att ta er hela vägen till Grand Prix?
Vad är ett realtitiskt delmål?
Hur långt har ni kommit hittils?
Var stod ni och stampade längst?
MVH Susanne