Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker inte om travare som ridhästar. Har ridit flera och ingen har haft ett rörelsemönster jag velat ha på en ridhäst.
Jag vet att många kan bli riktigt trevliga ridhästar med rätt utbildning och träning, men jag har inte ork eller intresse för det.
Jag tycker inte om travare som ridhästar. Har ridit flera och ingen har haft ett rörelsemönster jag velat ha på en ridhäst.
Jag vet att många kan bli riktigt trevliga ridhästar med rätt utbildning och träning, men jag har inte ork eller intresse för det.
Rätt. Men hur många av de som skaffar en travare som ridhäst besitter den kunskapen?
Immer
Hur pass bra den lyssnar på sin ryttare, sen kvittar det om den är jätteutbildad eller bara en "skogsmulle". Huvudsaken är att den lyssnar på det ryttaren ber den om istället för att stå och studsa på stället så fort den sätter ena hoven på en skogsväg :smirk:
men gud, inte visste jag väll att de skulle bli sån diskusion!
Nån skrev att ingen skulle skriva nått elakt om travare för att jag själv har en, men ja har själv tykt illa om travare, så ja förstår den som skriver sånt, sen kan jag ju också påpeka att jag inte varit i kontakt med nån annan travrare än min egen, har ofta fått höra att hon ser ut som ett halvblod (även om jag inte alltid kan hålla med om det) många skulle säkert ta de som en komplimang, men jag är ju inte dirket ute efter att göra om henne till ett halvblod
<--- Jag på fd foderhästen som var 50% VBL
Kunskapen hos många av dem är lika stor som plånboken när det köper en billig (gratis?) travare...