Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var då ett jäkla tjat om bad
Nu har gurra.46 kompletterat med
Dum hora.
Skickat 4 51.
...jag har ett totalt könsneutralt alias på wordfeud. För att slippa sånt där. Men det hjälper tydligen inte.
Rub it in baraJag badar nästan aldrig men ikväll ska jag ta ett varmt bad med skum och kolla på en film. Tror min kropp uppskattar det eftersom jag misshandlat den i två dagar nu.
Det var då ett jäkla tjat om bad
Heja dig"Om fyra månader kan du kanske gå promenader igen"
Idag, knappt 1,5 mån efter olyckan gick jag en promenad på 2,5 km och bara njöt av det underbara vädret, friskluften och min egen förträfflighet
Med mig hem hade jag en påse, en stor påse, godis.
INTE mitt fel att det finns en godisbutik 1 km+härifrån! Var förvisso inte alls sugen på godis, men kände att det var ett bra mål att gå dit.
Det var först på hemvägen, när jag bar på påsen, som jag insåg att jag glömt axelortosen.
Men det gick i princip bra ändå
Då blir det en till att snylta på i tankenOm allt går bra så kan jag börja tjata om bad jag med Har inte haft badkar på mååååååååååååååååånga år.
Rub it in bara
Jag vet inte vad det är med mina ögon. Helt plötsligt ser jag bara valda delar av textenDu jag ska bada ikväll
Jag vet inte vad det är med mina ögon. Helt plötsligt ser jag bara valda delar av texten
Ser ingetOh no! Men du vet väl om att det är känt att varma skumbad hjälper mot den sjukdomen!
@aprilmaj FASEN OCKSÅ! Jag som tänkte trösta dig med en bild