LadyCovergirl
Trådstartare
Är i stallet och ska mocka klart. Strax kommer medryttaren så då blir det träning i paddocken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Under natten festade Anna Book med familjen – och planerade vuxenmys med Roberto.
– Det blir en hångelfest. Jajamensan. Jag är redo att visa min rumpa på dansgolvet. Lökarna är framme. Det är vit spets, säger Anna Book.
Hittade just en artikel där uttrycket "vuxenmys" faktiskt används.
Är blind nu.
Det är assvårt!Åh, varför ska det vara så svårt att skriva en presentation och välja en profilbild? Tycker det är jättesvårt, eller rättare sagt det är första gången jag tycker det är svårt, då det handlar om en profil till en dejtingsida.
Duktig först och belöna dig med målarbok?Jag har vaknat, utfodrat mig och barnet och funderar nu på om jag ska vara duktig (sortera papper i pärm), halvduktig (tömma kameran och börja redigera) eller nöjsam (färglägga). Det lutar åt att nöjet vinner
Mjo, men då måste jag ju resa mig ur soffan målarboken ligger bredvid mig och ropar!Duktig först och belöna dig med målarbok?
Kanske behövs lite extra förstärkning? Lite godis?Mjo, men då måste jag ju resa mig ur soffan målarboken ligger bredvid mig och ropar!
Dottern behövde hjälp så jag fick resa mig ändå. Så nu är papperna fixade nu ska jag måla lite!Kanske behövs lite extra förstärkning? Lite godis?
Usch.
sitter med beslutsvånda.
Jag är för sjuk, för trött, för utarbetad för att kunna vara kvar i de organisationssammanhang där jag verkat i så många år. Får inse att jag är en gammal, förvirrad och väldigt trött kvinna utan ork att brinna och vara engagerad. Vad ska jag säga ifrån mig och vad skulle jag kunna ha kvar utan att skämmas för min klena insats.
Livet är inte kul just nu.
Men du, det sista du ska göra är att skämmas för din insats, du har gjort mer och engagerat dig mer än de flesta andra! Se vad du har gjort också! Du har dessutom hälsoproblem men är fortsatt engagerad. Att du behöver prioritera för att orka är klokt och mänskligt, inget misslyckande, inte på en enda fläck.Usch.
sitter med beslutsvånda.
Jag är för sjuk, för trött, för utarbetad för att kunna vara kvar i de organisationssammanhang där jag verkat i så många år. Får inse att jag är en gammal, förvirrad och väldigt trött kvinna utan ork att brinna och vara engagerad. Vad ska jag säga ifrån mig och vad skulle jag kunna ha kvar utan att skämmas för min klena insats.
Livet är inte kul just nu.