R
Raderad medlem 68338
Nä men om man skulle ta och skjuta sig...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart då?!Nä men om man skulle ta och skjuta sig...?
Vart då?!
En av mina tre mardrömmar. Brand/rökutveckling, personpåkörning, och spontanevakuering.Självklart problem för mammas tåg. Hon skulle anlänt till Lund 12.35 men tåget står stilla i Eslöv. Tåget framför har rökutveckling så det kommer eventuellt ta tid
Eller varför inte nån som kan skjuta en redig sats i...... ööööö.... jaaaa....eee....äsch glöm det, nu skenade tanken iväg här.Nä men om man skulle ta och skjuta sig...?
Nä men om man skulle ta och skjuta sig...?
En av mina tre mardrömmar. Brand/rökutveckling, personpåkörning, och spontanevakuering.
Kloka ordSom jag uppfattar dig, dina hälsoproblem, din arbetssituation så har du absolut ingenting att skämmas för. Ta en paus från allt externt engagement, känn efter vilket/vilka uppdrag som känns viktigast för dig och på vilken nivå du kan tänkas orka engagera dig. Du behöver inte sluta brinna för något bara för att du inte orkar engagera dig 150%, ibland är det bättre att lämna över till nästa generation.
Jag förstår att livert inte är kul just men det blir ännu mindre kul om du kollapsar totalt och fastnar i väggen. Jag tycker att du skall tillåta dig att se på resultaten av vad du har bidragit med (utan att jag vet detaljer) och ta hand om dig själv så att du kan komma tillbaka på en nivå anpassad till var i livet du befinner dig.
Jag har också förstått att din arbetssituation är på gränsen till vad en helt frisk person mäktar med och att det är ändring där som borde vara din prio 1.
Varm Kram Tanten
Vi har pratat om det därNä men om man skulle ta och skjuta sig...?
Många kramarSnart äta, sedan diska och sedan har jag ingen aning om vad jag ska göra. Jag avskyr söndagar. Som pesten. Känner mig för övrigt inlåst i min egna kropp.