LadyCovergirl
Trådstartare
Ser på skidskytte och ska strax sova. Tur det eftersom jag är så sömnig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har en rödögd kanin som ser dåligtSka ta en dusch och sen lägga mig.
Imorgon ska kaninskrället till veterinär för koll, tror han blivit blind på ena ögat men vill utesluta hornhinneskada. Han är helt grå på det ögat och verkar inte reagera när man kommer från det hållet så...ja...är rätt säker. Tur han har ett bra öga (verkar så i alla fall).
Sen ber jag en bön att jag får vara med i fler ulvlekar trots att jag nog mest förvirrat spelarna i Narnia-leken
Men alltså, hur kort är du?Nää, sådär är det inte alls. Man fyller upp med hett vatten, så där så man preciiis klarar att kryper ner i det, så massor med skum. Sen ligger man där och flyter med bara ansiktet ovanför. Eller så läser man en bok.
Fö går det bra att ha överkroppen vid kranen också, så man kan fylla på hett vatten vid behov.
Jag är 160Men alltså, hur kort är du?
jag är 1,68 och jag kan itne ligga raklång i ett vanligt gammaldags badkar. Hur man än gör så sticker knäna eller axlarna upp. Om man inte har ben som är ledade på flera ställen så man kan rulla ihop dem?
Du har gjort det bra! Mycket blir klarare när leken är över och man får veta vad som händer bakom kulisserna så det är självklart att du ska vara med även i fortsättningen!Ska ta en dusch och sen lägga mig.
Imorgon ska kaninskrället till veterinär för koll, tror han blivit blind på ena ögat men vill utesluta hornhinneskada. Han är helt grå på det ögat och verkar inte reagera när man kommer från det hållet så...ja...är rätt säker. Tur han har ett bra öga (verkar så i alla fall).
Sen ber jag en bön att jag får vara med i fler ulvlekar trots att jag nog mest förvirrat spelarna i Narnia-leken
Bubbelbadkar med värmare säger jag bara! Massage av ryggen och så länge man har pumparna igång så värmer det vattnet, härliga 36 grader länge länge Bastu är skönt också men jag föredrar nog badet...Men alltså... badkar?
Man lägger sig där och hela kroppen får inte plats under vattnet. Så man fryser om knän och axlar. Vattnet är varmt och allt som är under vatten är varmt men allt som är ovanför ytan är iskallt. oavsett hur varmt det är i badrummet. Man får åbäka sig upp och fylla i mer varmvatten stup i ett för vattnet kallnar ju. Och kranen är ju aldrig där man har överkroppen.
Nä. Jag hade badkar i lägenheten. Badade kanske ett par gånger på de där åren. Hann glömma hur otrevligt det var mellan gångerna. Så jag tappade upp ett bad och kröp ner - och frös.
Men bastu
Bubbelbadkar med värmare säger jag bara! Massage av ryggen och så länge man har pumparna igång så värmer det vattnet, härliga 36 grader länge länge Bastu är skönt också men jag föredrar nog badet...
Har under morgonen utvecklat någon form av ångest. En klibbig overklighetskänsla, som bomull i huvudet och obefintligt närminne. Det jag gjorde sekunder innan känns som ljusår bort. Har haft samma symptom förr men vette tusan vad det kommer sig av .
Märklig känsla, nån som känner igen?
Nu ska jag jobba lite och tycka synd om mig.