Vad sysslar vi med, del XV?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har under morgonen utvecklat någon form av ångest. En klibbig overklighetskänsla, som bomull i huvudet och obefintligt närminne. Det jag gjorde sekunder innan känns som ljusår bort. Har haft samma symptom förr men vette tusan vad det kommer sig av .
Märklig känsla, nån som känner igen?
Nu ska jag jobba lite och tycka synd om mig.
Det känns igen, så har jag det lite nu och då och det kom efter olyckan. Ångest är det iallafall inte här. Rekommenderar att inte köra bil när det är sådär för det räcker med att gå så är man borta. :crazy:

Tänkte hänga upp tvätten och kanske plocka i ordning lite i huset. Sov uruselt inatt, så efter att ha kört äldsta sonen till bussen så lade jag mig igen. Vaknade kl 11 :eek: Min gravida, onda kropp behövde visst det för nu mår jag hyfsat bra :banana:

Håller på att bli galen på en släkting 50-ish. Hon har hittar ngn snubbe och deras sk konversationer på fb får mig att överväga att skjuta mig.
Hon checkar tex in "hemma" och taggar sin snubbe och ba "mys" tillsammans med femton hjärtan. Efter en sekund gillar han detta och kommenterar med femton hjärtan. Hon gillar då hans kommentar och svarar: "älskar dig Peter" och bifogar femton hjärtan till. Efter en sekund har han gillat svaret.

Hon delar även mesiga "Carpe-diem"- citat med solnedgångar och så taggar de varandra.

Och så fortsätter det. Liknande inlägg dyker upp varje jävla dag :banghead::banghead::banghead:

Håller på att bli galen på en släkting 50-ish. Hon har hittar ngn snubbe och deras sk konversationer på fb får mig att överväga att skjuta mig.
Hon checkar tex in "hemma" och taggar sin snubbe och ba "mys" tillsammans med femton hjärtan. Efter en sekund gillar han detta och kommenterar med femton hjärtan. Hon gillar då hans kommentar och svarar: "älskar dig Peter" och bifogar femton hjärtan till. Efter en sekund har han gillat svaret.

Hon delar även mesiga "Carpe-diem"- citat med solnedgångar och så taggar de varandra.

Och så fortsätter det. Liknande inlägg dyker upp varje jävla dag :banghead::banghead::banghead:
:rofl: Jag fick en fråga från en ytlig bekant om jag och min man hade problem i vårat förhållande? Jag bara :confused: Varför undrar du? Jo vi skrev aldrig gulliga saker till varandra på facebook... :banghead::banghead::banghead: Eh nej vi brukar föredra att prata med varandra... :rofl:

:rofl: Jag fick en fråga från en ytlig bekant om jag och min man hade problem i vårat förhållande? Jag bara :confused: Varför undrar du? Jo vi skrev aldrig gulliga saker till varandra på facebook... :banghead::banghead::banghead: Eh nej vi brukar föredra att prata med varandra... :rofl:
Prata med varandra är för mig det normala sättet att kommunicera gulligheter (och oenligheter) med partnern. Vi kommunicerar aldrig via FB, varför skulle vi det?:confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 519
Senast: Kakis
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 564
Senast: Mineur
·
Hästvård Jag har snubblat över några trådar på FB på sistone om alternativbehandlingar av hästar (avmaska med örter, inte vaccinera...
Svar
6
· Visningar
367
Senast: animalasia
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 956
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30