A
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det känns igen, så har jag det lite nu och då och det kom efter olyckan. Ångest är det iallafall inte här. Rekommenderar att inte köra bil när det är sådär för det räcker med att gå så är man borta.Har under morgonen utvecklat någon form av ångest. En klibbig overklighetskänsla, som bomull i huvudet och obefintligt närminne. Det jag gjorde sekunder innan känns som ljusår bort. Har haft samma symptom förr men vette tusan vad det kommer sig av .
Märklig känsla, nån som känner igen?
Nu ska jag jobba lite och tycka synd om mig.
Här ösregnar det, blandat med lite snö, jag vill också ha solfaktor!Wow, det verkar som om solen halvt tittar fram bäst att på med solskyddsfaktorn då, man är ju inte van...
Ska akta mig för väggen! Tack för omtankenVäggen som närmar sig?
Ta hand om dig
Meh, vilken elak en!Det blev inte att hänga tvätt, maskinen vill inte öppna sig
Meh, vilken elak en!
Här ösregnar det, blandat med lite snö, jag vill också ha solfaktor!
Jag fick en fråga från en ytlig bekant om jag och min man hade problem i vårat förhållande? Jag bara Varför undrar du? Jo vi skrev aldrig gulliga saker till varandra på facebook... Eh nej vi brukar föredra att prata med varandra...Håller på att bli galen på en släkting 50-ish. Hon har hittar ngn snubbe och deras sk konversationer på fb får mig att överväga att skjuta mig.
Hon checkar tex in "hemma" och taggar sin snubbe och ba "mys" tillsammans med femton hjärtan. Efter en sekund gillar han detta och kommenterar med femton hjärtan. Hon gillar då hans kommentar och svarar: "älskar dig Peter" och bifogar femton hjärtan till. Efter en sekund har han gillat svaret.
Hon delar även mesiga "Carpe-diem"- citat med solnedgångar och så taggar de varandra.
Och så fortsätter det. Liknande inlägg dyker upp varje jävla dag
Min sambo hade inte ens fb, till mångas förtret! Hur skulle jag då kunna tagga honom i gulliga livshändelser?Jag fick en fråga från en ytlig bekant om jag och min man hade problem i vårat förhållande? Jag bara Varför undrar du? Jo vi skrev aldrig gulliga saker till varandra på facebook... Eh nej vi brukar föredra att prata med varandra...
Prata med varandra är för mig det normala sättet att kommunicera gulligheter (och oenligheter) med partnern. Vi kommunicerar aldrig via FB, varför skulle vi det?Jag fick en fråga från en ytlig bekant om jag och min man hade problem i vårat förhållande? Jag bara Varför undrar du? Jo vi skrev aldrig gulliga saker till varandra på facebook... Eh nej vi brukar föredra att prata med varandra...
Jag har inte en aning för att vara ärlig faktiskt...Prata med varandra är för mig det normala sättet att kommunicera gulligheter (och oenligheter) med partnern. Vi kommunicerar aldrig via FB, varför skulle vi det?
Inte jag heller så vi spiller ingen energi på att fundera på det. Leben und leben lassen är mitt motto.Jag har inte en aning för att vara ärlig faktiskt...