Jag mådde illa innan jag åt och nu mår jag illa efteråt... jag måste verkligen styra upp maten när inte är här. Jag slarvar för mycket när jag är ensam
Man ska inte slarva med maten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag mådde illa innan jag åt och nu mår jag illa efteråt... jag måste verkligen styra upp maten när inte är här. Jag slarvar för mycket när jag är ensam
Man ska inte slarva med maten
Vet redan det, anorektiker sedan länge. Har tyvärr gått upp i vikt pga medicin och ålder så vad jag än äter har jag ångest.
Mer eller mindre. Protein går bra.
Oj förlåt visste inte
Får du ingen hjälp?
Men alltså... badkar?Vill också ha ett badkar.. Har aldrig förstått folk som har badkar och INTE ANVÄNDER DEM!!!!!
Vårt pyttelilla badrum måste göras om om några år, då ska vi ta bort den totalt inödiga lilla hallen utanför så det går att få in ett badkar. LÄÄÄÄNNNGGGGGTAR!
Får nöja mig med ett fotbad ikväll..
Men alltså... badkar?
Man lägger sig där och hela kroppen får inte plats under vattnet. Så man fryser om knän och axlar. Vattnet är varmt och allt som är under vatten är varmt men allt som är ovanför ytan är iskallt. oavsett hur varmt det är i badrummet. Man får åbäka sig upp och fylla i mer varmvatten stup i ett för vattnet kallnar ju. Och kranen är ju aldrig där man har överkroppen.
Nä. Jag hade badkar i lägenheten. Badade kanske ett par gånger på de där åren. Hann glömma hur otrevligt det var mellan gångerna. Så jag tappade upp ett bad och kröp ner - och frös.
Men bastu
Jag är inte så sjuk idag som jag var för 20 år sedan men nej, ingen hjälp någonsin (förutom mitt ex, han fick mig att äta tillräckligt för att inte dö).
Man ska antingen vara ett skelett eller kronprinsessa för att få snabb och bra anorexivård jag var rätt bitter när jag var yngre för det var i samma veva kronprinsessan fick vård och det snackades så mycket om vilken bra vård hon fick. Det var verkligen ett slag i ansiktet på alla oss som inte fick vård.
Nää, sådär är det inte alls. Man fyller upp med hett vatten, så där så man preciiis klarar att kryper ner i det, så massor med skum. Sen ligger man där och flyter med bara ansiktet ovanför. Eller så läser man en bok.Men alltså... badkar?
Man lägger sig där och hela kroppen får inte plats under vattnet. Så man fryser om knän och axlar. Vattnet är varmt och allt som är under vatten är varmt men allt som är ovanför ytan är iskallt. oavsett hur varmt det är i badrummet. Man får åbäka sig upp och fylla i mer varmvatten stup i ett för vattnet kallnar ju. Och kranen är ju aldrig där man har överkroppen.
Nä. Jag hade badkar i lägenheten. Badade kanske ett par gånger på de där åren. Hann glömma hur otrevligt det var mellan gångerna. Så jag tappade upp ett bad och kröp ner - och frös.
Men bastu
Låter ju inte klokt...
Jag kan inte göra så mycket utan bara hoppas för din skull att de blir bättre
Tack jag är en seg gammal kärring men vissa dagar är värre än andra och det har helt enkelt varit för många av dem ett tag. Därför gnäller jag här