Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har redan två katter, så jag behåller nog stolen.
Hur kan du läta bli?Jag använder aldrig mitt badkar
Tänk om jag kunde se ut sådär i ett bad! Nu är jag mest en val här om veckan gled jag för långt ner innan det var så mycket vatten i karet, varpå mitt ryggfett blev som en sugpropp mot botten jag fastnade nästan, det gjorde skitont att komma loss!
Tänk om jag kunde se ut sådär i ett bad! Nu är jag mest en val här om veckan gled jag för långt ner innan det var så mycket vatten i karet, varpå mitt ryggfett blev som en sugpropp mot botten jag fastnade nästan, det gjorde skutont att komma loss!
Men ja, det var lite dråpligt också fettobekymmer liksom
Oh, nu blev jag nästan lite lycklig, att jag inte är ensam om det alltsåÄr inte fet men det händer även mig så du vet
Men om jag skickar med alla udda par strumpor jag med? Funkar det? Du kanske har maken till mina? Då kan du börja med strump avel
Måste vara en bra investering!
Oh, nu blev jag nästan lite lycklig, att jag inte är ensam om det alltså
Du ligger i nu, ser jag att det står. Det är bra att ligga i.(ligger i badet nu )
Vi är ett gäng sugproppar alltså
(ligger i badet nu )
Man får väl anstränga sig liteAlltså... vad har ni för badkar egentligen?!
Oavsett vilken kroppshydda jag haft (och den har varierat ) så har jag aldrig fastnat i badkaret. Skumt, mycket skumt
Alltså... vad har ni för badkar egentligen?!
Oavsett vilken kroppshydda jag haft (och den har varierat ) så har jag aldrig fastnat i badkaret. Skumt, mycket skumt
Om man HAR ett, ja!Va
Trodde alla fastnade i ett badkar någon gång under en livstid
Va
Trodde alla fastnade i ett badkar någon gång under en livstid
Alltså hur mycket kan hända bara på ett par timmar?
1: Träffat Tabita live, ni vet ur sketchen Mia och Klara. Hon finns på riktigt och kör med hemtatueringar hon också.
2: Pussat och kelat med varg (ja ni läste rätt, renrasig och tam.)
3: Fått "bromshäng" på vänster fram på bilen.
Jaja, bara ut i regnet och skruva av oket då och ta in det i verkstan för renovering.