Vad sysslar vi med, del XV?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar på Ink Master. Blir lika fascinerad varje vecka över hur elaka och otrevliga dom kan vara mot varandra!

camkdev.jpg
Tänk om jag kunde se ut sådär i ett bad! :o Nu är jag mest en val :mad: här om veckan gled jag för långt ner innan det var så mycket vatten i karet, varpå mitt ryggfett blev som en sugpropp mot botten :cautious: jag fastnade nästan, det gjorde skitont att komma loss! :mad: :meh:

Men ja, det var lite dråpligt också :D fettobekymmer liksom :p

Senast ändrad:
Tänk om jag kunde se ut sådär i ett bad! :o Nu är jag mest en val :mad: här om veckan gled jag för långt ner innan det var så mycket vatten i karet, varpå mitt ryggfett blev som en sugpropp mot botten :cautious: jag fastnade nästan, det gjorde skutont att komma loss! :mad: :meh:

Men ja, det var lite dråpligt också :D fettobekymmer liksom :p

Är inte fet men det händer även mig så du vet :cautious:

Alltså... vad har ni för badkar egentligen?! O_o

Oavsett vilken kroppshydda jag haft (och den har varierat :crazy:) så har jag aldrig fastnat i badkaret. Skumt, mycket skumt :cautious:

Alltså hur mycket kan hända bara på ett par timmar?
1: Träffat Tabita live, ni vet ur sketchen Mia och Klara. Hon finns på riktigt och kör med hemtatueringar hon också. :rofl:
2: Pussat och kelat med varg (ja ni läste rätt, renrasig och tam.) :love:
3: Fått "bromshäng" på vänster fram på bilen. :banghead:

Jaja, bara ut i regnet och skruva av oket då och ta in det i verkstan för renovering. :meh:

Alltså hur mycket kan hända bara på ett par timmar?
1: Träffat Tabita live, ni vet ur sketchen Mia och Klara. Hon finns på riktigt och kör med hemtatueringar hon också. :rofl:
2: Pussat och kelat med varg (ja ni läste rätt, renrasig och tam.) :love:
3: Fått "bromshäng" på vänster fram på bilen. :banghead:

Jaja, bara ut i regnet och skruva av oket då och ta in det i verkstan för renovering. :meh:

Kul med det sistnämnda.... Du har en Volvo va :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 504
Senast: Kakis
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 512
Senast: Mineur
·
Hästvård Jag har snubblat över några trådar på FB på sistone om alternativbehandlingar av hästar (avmaska med örter, inte vaccinera...
Svar
6
· Visningar
366
Senast: animalasia
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 745
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar