Vad sysslar vi med, del XV?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har under morgonen utvecklat någon form av ångest. En klibbig overklighetskänsla, som bomull i huvudet och obefintligt närminne. Det jag gjorde sekunder innan känns som ljusår bort. Har haft samma symptom förr men vette tusan vad det kommer sig av .
Märklig känsla, nån som känner igen?
Nu ska jag jobba lite och tycka synd om mig.
Låter absolut som ångest, ta det lugnt vännen! Du kan alltid ringa om du vill snacka bort en stund och tänka på annat :love:

. Kl
Väntar på röntgen innan läkartid kl 14, tveksamt att de hinner fixa med det.
5 nr kvar.
Gillar att axeln börjar poppa och ha sig NU.

Håller på att bli galen på en släkting 50-ish. Hon har hittar ngn snubbe och deras sk konversationer på fb får mig att överväga att skjuta mig.
Hon checkar tex in "hemma" och taggar sin snubbe och ba "mys" tillsammans med femton hjärtan. Efter en sekund gillar han detta och kommenterar med femton hjärtan. Hon gillar då hans kommentar och svarar: "älskar dig Peter" och bifogar femton hjärtan till. Efter en sekund har han gillat svaret.

Hon delar även mesiga "Carpe-diem"- citat med solnedgångar och så taggar de varandra.

Och så fortsätter det. Liknande inlägg dyker upp varje jävla dag :banghead::banghead::banghead:
Avfölj var nog en bra idé :D
.

Har nu gjort en mycket vetenskaplig och exakt ångestanalys på mig själv och konstaterar att jag lider av ett mycket svårt fall av flygrädsla.
Hade faktiskt glömt att det är exakt så här jag reagerar vartenda år när jag ska ut och flyga.
Vidrigt. En vacker dag ger jag fan upp men jag gillar ju att resa och se mig om!

Har nu gjort en mycket vetenskaplig och exakt ångestanalys på mig själv och konstaterar att jag lider av ett mycket svårt fall av flygrädsla.
Hade faktiskt glömt att det är exakt så här jag reagerar vartenda år när jag ska ut och flyga.
Vidrigt. En vacker dag ger jag fan upp men jag gillar ju att resa och se mig om!
När åker ni? Har du några ärenden hitåt innan dess?

Skitväder
Chauffören till tippen valde annat så får elda en brasa istället
Sånt är livet.
Har ingen mer att fråga här heller med körkort och dragbil.
Så nu fokuserar jag på flytten på lördag istället

Är glad att jag är ledig idag, började dagen med ångest (antar jag att det är, någon jäkel har snott mitt syre idag. ) Ska snart iväg på utvsamtal med ena sonen, sedan hämta andra sonen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 519
Senast: Kakis
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 564
Senast: Mineur
·
Hästvård Jag har snubblat över några trådar på FB på sistone om alternativbehandlingar av hästar (avmaska med örter, inte vaccinera...
Svar
6
· Visningar
367
Senast: animalasia
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 956
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30