Haha, låter lovande. Ja Tom verkar klart värre. Jag stör mig inte ens på Greg längre, han är ju faktiskt den enda som inte är helt igenom ond, bara tafatt.Tom är värre än Greg. Du har saker att se fram emot![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, låter lovande. Ja Tom verkar klart värre. Jag stör mig inte ens på Greg längre, han är ju faktiskt den enda som inte är helt igenom ond, bara tafatt.Tom är värre än Greg. Du har saker att se fram emot![]()
Hoppas du fortsätter, den är jättebra!Jag har sett första avsnittet (av 8) av Killing Eve på SVT Play. Har inte bestämt mig för om jag ska se alla men det andra ska jag se.
Säsong 1 — Avsnitt 1: Nice face
Eve är en begåvad men uttråkad agent vid den brittiska säkerhetstjänsten MI5. Efter mordet på en rysk politiker blir det Eves uppgift att ge beskydd åt det enda vittnet till dådet. Hon kommer snart på kollisionskurs med den våldsamma och briljanta yrkesmördaren Villanelle. De blir en katt-och-råtta-lek där de två mycket skarpa kvinnorna visar sig vara precis lika besatta av varandra. I rollerna: Sandra Oh, Jodie Comer, Kim Bodnia, Fiona Shaw m.fl. Del 1 av 8: Nice face.
Jag såg den häromdagen på NetflixSåg den "nya" jumanji och det barnsliga i mig älskade den![]()
Jag gillar att det verkar vara en fanservice som du säger, känns som att de försöker då göra deras absolut bästa för att följa stämningen, känslan i böckerna och få med så mycket som möjligt. Jag läste någonstans att de har jobbet på manuset väldigt länge. Jag har inte läst böckerna själv men är nyfiken på hur det kommer att göras i fortsättningenJag har också kollat på första avsnittet av His dark materials.
Jag är lite kluven men tänker ge det en chans då piloter ofta är rätt spretiga. Det var väldigt mycket information på en timme och jag kände att jag inte riktigt hängde med. Fick intrycket av att det här kanske främst är en fan service till de som läst boken (böckerna?). Men ska hänga kvar och se om det klarnar upp lite i kommande avsnitt.
Den gav jag tre-fyra avsnitt, hatade allihop och la nerBörjade titta på The Affair ca tusen år efter alla andra och jag är nu hooked, jeeeeeeeeeesus vad bra. Både älskar och hatar fölk på samma gång.
Intressant! Vad var så avskyvärt?Den gav jag tre-fyra avsnitt, hatade allihop och la ner![]()
Otrohetshistoria med äcklig gubbe som trånade efter yngre tjej som också trånade efter honom och så gick de bara runt och trånade utan att något riktigt hände. Inte så länge jag såg i alla fall. Och sen har jag sett att det finns typ 10 säsonger och har de fortfarande inte fått till det när tian börjar så verkar det skitjobbigt.Intressant! Vad var så avskyvärt?
Otrohetshistoria med äcklig gubbe som trånade efter yngre tjej som också trånade efter honom och så gick de bara runt och trånade utan att något riktigt hände. Inte så länge jag såg i alla fall. Och sen har jag sett att det finns typ 10 säsonger och har de fortfarande inte fått till det när tian börjar så verkar det skitjobbigt.
Dessutom var jag sur på att den äcklige gubben spelades av han som var McNulty i The Wire.
Då skulle du ha sett The Wire när han var yngre! Han är ju bara jätteslibbig i The AffairHaha finns fem säsonger och du skulle gett det några avsnitt tillEhhh. Tycker han är rätt snygg mvh trånar lite hemma i soffan
![]()
Superbra serie! Finns på URplay. Den handlar ganska mycket om hästens ursprung och de första ryttarfolken. Intressant inslag med amerikansk "hästgubbe" som ska rida in en nästan ohanterad tvååring. Sista avsnittet tyckte jag bäst om, den behandlar nutida hästraser från Jakuthästen som lever i -40 grader och ser ut som små feta nallar, till det arabiska fullblodet i öknen och den gigantiska brabanthästen.Svt visar en ny dokumentärserie: Equus-Världens Hästar
Jag såg första avsnittet ikväll och det var jättebra. Rekommenderas! Finns på urplay. Intressant även för icke-hästmänniskor eftersom de tar upp historia, anatomi, hästens sociala liv m.m.