Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du inte tittat vidare än, så löser det sig!Är det någon som sett Bron som skulle kunna spoila en sak för mig? @mandalaki kanske?![]()
Tusen tusen tack!Om du inte tittat vidare än, så löser det sig!
Ja alltså jag såg ett avsnitt till igår och jag tycker den är så himla bra! Jag är så vansinnigt fascinerad av de som bor där och den livsstil de valt, det är nog främst därför jag tycker så mycket om den.Jag tipsade om den ganska långt bak i tråden. Jag tyckte den var skitbra! En av de bättre dokumentärerna på Netflix!
(Californien har fler invånare än vad hela Canada har totalt. Så antalet försvunna kanske blir mer greppbart i det skenet)
Jag har också kollat på första avsnittet av His dark materials.
Jag är lite kluven men tänker ge det en chans då piloter ofta är rätt spretiga. Det var väldigt mycket information på en timme och jag kände att jag inte riktigt hängde med. Fick intrycket av att det här kanske främst är en fan service till de som läst boken (böckerna?). Men ska hänga kvar och se om det klarnar upp lite i kommande avsnitt.
Vore kul att höra hur du uppfattar det som känner till källmaterialet så att säga, återkom gärnaBöckerna, yes. Jag älskade böckerna. Ska kolla första avsnittet idag. Filmen var okej, synd att de inte fick till uppföljaren.
Ja alltså jag såg ett avsnitt till igår och jag tycker den är så himla bra! Jag är så vansinnigt fascinerad av de som bor där och den livsstil de valt, det är nog främst därför jag tycker så mycket om den.
Vore kul att höra hur du uppfattar det som känner till källmaterialet så att säga, återkom gärna![]()
Jo en enda röra beskrev det bra, men jag räknar med att det klarnas upp i kommande avsnitt.Jag förstår att man kan behöva lite mer förståelse för stoft osv för att det inte ska bli ene enda röra av första avsnittet. Men jag gillade det, än så länge. Men Nicole Kidman är en bättre Mrs Coulter![]()
Jo en enda röra beskrev det bra, men jag räknar med att det klarnas upp i kommande avsnitt.
Det tog ju ett litet tag för mig att fatta att det var djuren som pratade också. Tänkte att det var så märkligt filmat att en var ute ur bild så länge, sen fattade jag att det måste vara katten![]()
I min serie Successionkaraktärer som jag förfasar mig över har jag nu kommit till Tom. Herregud vilken trähatt. Shivs och hans förhållande är galet underhållande, han är SÅ töntig och hon är världens mest manipulativa
(Har just börjat på säsong 2)