Jag vill se den bara för att få lyssna på Kevin HartSåg den "nya" jumanji och det barnsliga i mig älskade den![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill se den bara för att få lyssna på Kevin HartSåg den "nya" jumanji och det barnsliga i mig älskade den![]()
Den började jag titta på men fastnade inte alls. Jag fattade inte ens om det var dokumentärt eller drama.Jag har börjat titta på Murder Mountain, en dokumentärserie på Netflix som handlar om den region i Kalifornien där 60% av USA:s marijuana odlas, och hur den har påverkats av alla politiska svängningar de senaste 40 åren. Den handlar också om de många personer som försvinner efter att ha åkt dit (jag tror att de sa att det är den region i Kalifornien som har flest "missing person cases"), och vad det här kan bero på. Otroligt intressant!
Samma här!Den började jag titta på men fastnade inte alls. Jag fattade inte ens om det var dokumentärt eller drama.
Haha, skönt att det bara var jag! För mig var den ett riktigt sömnpiller.Samma här!
Den började jag titta på men fastnade inte alls. Jag fattade inte ens om det var dokumentärt eller drama.
Oj vad märkligt! Kan det verkligen vara samma vi pratar om? De avsnitt jag sett hittills (två) känns väldigt mycket dokumentär och består i princip till 80% av intervjuer med människor som på olika sätt är involverade - allt från poliser till odlare till folk som försöker hitta sina försvunna anhöriga. Resterande är gamla videoklipp från hur odlingarna såg ut förr, klipp från besök på moderna odlingar, osv.Samma här!
Ja, det är samma. Jag såg den efter att jag sett något som var dramadokumentär, det kanske var det som gjorde att jag inte fattade vad detta var. Men även om jag hade fattat så hade jag tyckt att det var skittråkigt, faktiskt.Oj vad märkligt! Kan det verkligen vara samma vi pratar om? De avsnitt jag sett hittills (två) känns väldigt mycket dokumentär och består i princip till 80% av intervjuer med människor som på olika sätt är involverade - allt från poliser till odlare till folk som försöker hitta sina försvunna anhöriga. Resterande är gamla videoklipp från hur odlingarna såg ut förr, klipp från besök på moderna odlingar, osv.
Helt ärligt talat var jag inte beredd på att tycka om den, men av någon anledning finner jag den väldigt intressant. Kanske beror det på att jag har en bekant som är väldigt "vocal" när det kommer till det här ämnet. Eller så har jag bara haft ovanligt tråkigt på senasteJa, det är samma. Jag såg den efter att jag sett något som var dramadokumentär, det kanske var det som gjorde att jag inte fattade vad detta var. Men även om jag hade fattat så hade jag tyckt att det var skittråkigt, faktiskt.![]()
Jag tipsade om den ganska långt bak i tråden. Jag tyckte den var skitbra! En av de bättre dokumentärerna på Netflix!Jag har börjat titta på Murder Mountain, en dokumentärserie på Netflix som handlar om den region i Kalifornien där 60% av USA:s marijuana odlas, och hur den har påverkats av alla politiska svängningar de senaste 40 åren. Den handlar också om de många personer som försvinner efter att ha åkt dit (jag tror att de sa att det är den region i Kalifornien som har flest "missing person cases"), och vad det här kan bero på. Otroligt intressant!
Haha du är galen! Den serien är ju sjukt braHaha, skönt att det bara var jag! För mig var den ett riktigt sömnpiller.
Jag vet. "Alla" här gillade den. Men inte jag och @SaigonHaha du är galen! Den serien är ju sjukt bra.
Bara för att vara tydlig för andra, det är en dokumentär, i 6 avsnitt.Haha du är galen! Den serien är ju sjukt bra.
Ja, det var pga recensionerna här som jag började kolla på den.Jag tipsade om den ganska långt bak i tråden. Jag tyckte den var skitbra! En av de bättre dokumentärerna på Netflix!
(Californien har fler invånare än vad hela Canada har totalt. Så antalet försvunna kanske blir mer greppbart i det skenet)
Vad trist för er att ha så felJag vet. "Alla" här gillade den. Men inte jag och @Saigon![]()
Jag förutsätter att du såg hela? Det finns ju en poäng i det som ger känslan av spelfilm (även om jag inte håller med dig om det - alls), och det är ju trots allt en berättelse som stöds av intervjuer och historiska förklaringar, och allt får sin förklaring i sista avsnittet.Ja, det var pga recensionerna här som jag började kolla på den.
Men jag förstår precis vad @mandalaki menar. Den kändes så otroligt regisserad att den nästan gav känslan av spelfilm. Och makalöst tråkig...
Ja. Alltid lika jobbigt att vara såhär dum.Vad trist för er att ha så fel.
Nej, jag forts inte titta om jag inte tycker det är bra. Det är det nog få som gör. Men jag minns inte hur mga avsnitt jag såg innan jag gav upp. Säkert inte så många.Jag förutsätter att du såg hela? Det finns ju en poäng i det som ger känslan av spelfilm (även om jag inte håller med dig om det - alls), och det är ju trots allt en berättelse som stöds av intervjuer och historiska förklaringar, och allt får sin förklaring i sista avsnittet.
Jag sträcktittade för övrigt på det, så i min värld var det inte ens avsnitt utan en lite längre dokumentär som var skickligt berättad och snyggt presenterad.![]()