Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, för mig var det efter avsnitt 2 av Succession som det bar iväg!Jag har sett två avsnitt av Succession, men inte fastnat. Är det värt att ge den några fler chanser?
Har skaffat CMore nu enbart för att se de fyra första säsongerna av Line of Duty, hoppas så att jag kommer att gilla den.
Åh, jag älskar känslan av att ha påbörjat en riktigt bra serie! Så peppad på att börja kolla på Line of Duty!Ja, för mig var det efter avsnitt 2 av Succession som det bar iväg!
Line of Duty.Säsong 2 av den är bland det absolut bästa jag sett.
Hoppas du gillar den! Alla behöver ju inte tycka men jag tycker att det är jättehög kvalité.Åh, jag älskar känslan av att ha påbörjat en riktigt bra serie! Så peppad på att börja kolla på Line of Duty!
Ja, för mig var det efter avsnitt 2 av Succession som det bar iväg!
Line of Duty.Säsong 2 av den är bland det absolut bästa jag sett.
Jag försöker just få en dig närstående att göra det (själv minns jag inteÄr det någon som sett Bron som skulle kunna spoila en sak för mig? @mandalaki kanske?![]()
Lugnt! Jag får chansa och hoppas på det bästa!Jag försöker just få en dig närstående att göra det (själv minns jag inte)
Vad är det du vill ha spoilrat?Är det någon som sett Bron som skulle kunna spoila en sak för mig? @mandalaki kanske?![]()
Vad är det du vill ha spoilrat?![]()
Åh jag kommer inte ihåg. Mvh världens sämsta på att spoilraI säsong 1, avsnitt 7 så försvinner/kidnappas en buss med barn. Klarar de sig?
Tack ändå!Åh jag kommer inte ihåg. Mvh världens sämsta på att spoilra![]()