Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina lår har alltid nuddat varandra så byxor/tights/whatever nöts sönder där. Även som tonåring, men jag var underviktig en stor del av min barndom/tidiga tonår så jag har inget att skylla på kul att få höra ändå att man hade "feta lår".Jag har fläskiga lår så de skaver mot varandra och nöter sönder tyger där tills det inte håller ihop längre.
har ju också problem med förstoppningar då och då pga min IBS-mageInte det minsta pinsamt.
Jag har haft läkarkontakter pga det som vården definierade som "torr tarm".
Riktigt akuta prioblem behövs det laxermedel till - jag använder Pursenid. Några tabletter på kvällen och nästa morgon börjat det fixa tll sig.
Förebyggande med Importal. Smaklöst pulver som tas med vatten.
Alltihop receptfritt.
katrinplommon?Har du äpplen hemma så kan det ibland hjälpa, ett litet tips bara om det inte löser sig och undvika att ev. behöva till affären, är ju inte riktigt vad man vill i ditt läge.
ska dit i augusti när Uno Svenningsson kommer ditHamnade lite spontant på Parksnäckan, hur gölliga var inte dom här då
Visa bifogad fil 16216
Ja det ser exakt lika ut.Har det i uthuset och minns det för jag kollade på allt porslin jag har i hyllorna därÄr det EXAKT likadant, menar du???
Jo testade det i vintras .Det kom nog ut mer än jag stoppade i mig plus att jag luktade väldigt illa så både katten och hunden undvek mig och tanten var arg på mina gaser så det kommer jag nog inte att äta mer fast det var gott med falukorv iKålsoppa funkar väl bra annars??
Vet du hur gammalt det är, och var det kommer ifrån?Ja det ser exakt lika ut.Har det i uthuset och minns det för jag kollade på allt porslin jag har i hyllorna där
Våra kampfiskar gömmer sig också ibland så de är helt omöjliga att hitta. Sedan dyker de upp igen rätt som det ärHar jobbat på W idag. Samma sak i morgon med.
Hämtat glas och tallrikar.
Letat efter en kampfisk hane, som har försvunnit... Igår kväll när jag släckte, var han i karet. Nu när jag kom hem från jobbet ca 12 - borta. Letat i hela burken, i pumpen. Även hos "grannen" (avdelad kar i 2 delar pga de är kampfiskhanar...). På golvet och under sängen = Borta Han kan knappats ha tagit sig ut genom den lilla springan på locket på karet. OM han skulle ha gjort det, borde han ligga på golvet. Rummet var låst så inga katter har ätit upp honom. Om han har dött, så borde man hitta "liket", för så snabbt äter väl inte snäckor och räkor upp en fisk?
Nu öppnade jag upp i karet, så nu går "grannen" i hela, eftersom den andra är borta.
Hämtat paket på Ica och Turken, packat upp det.
Bytte pump i ett kar, då fick jag ett oväntat besök... Av min moster och hennes gubbe. De trodde att morsan är hemma, vilket hon inte är. Eftersom morsan var på syrrans jäntas studentfest igår. Och kommer hem med farsan i morgon kväll. Mostern hade princess tårta med, så jag bjöd på kaffe.
Slösurfat lite sedan de hade åkt. Ätit middag, utfodrat katterna. De vill inte ha Pussis blöttmat längre...
Kvällsfikar och nattat alla djur. Mina mollys är så tama nu, så jag handmatar dem med räkmix
Ska ta mina kvällsmediciner och hoppa i säng. Ska upp 5 i morgon med
Jag vet inte .Det enda jag vet är att det funnits så länge jag minns så det kan vara från min mormors föräldrarVet du hur gammalt det är, och var det kommer ifrån?
Oooooch där tog det slutDet REGNAR!