Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hamnade lite spontant på Parksnäckan, hur gölliga var inte dom här då :love:
3F747023-87E3-40A4-9925-8735B3235F59.webp

Jag har fläskiga lår så de skaver mot varandra och nöter sönder tyger där tills det inte håller ihop längre.
Mina lår har alltid nuddat varandra så byxor/tights/whatever nöts sönder där. Även som tonåring, men jag var underviktig en stor del av min barndom/tidiga tonår så jag har inget att skylla på :meh: kul att få höra ändå att man hade "feta lår".

(Nej jag har aldrig haft någon ätstörning, bara lite underlig ämnesomsättning. Bäst var en kompis pappa som drog in mig på toaletten och frågade rakt ut om jag hade bulimi. Han är nästan 2m lång men jag som späd 13- åring åt nästan dubbelt så mycket som honom.)

Inte det minsta pinsamt.
Jag har haft läkarkontakter pga det som vården definierade som "torr tarm".

Riktigt akuta prioblem behövs det laxermedel till - jag använder Pursenid. Några tabletter på kvällen och nästa morgon börjat det fixa tll sig.
Förebyggande med Importal. Smaklöst pulver som tas med vatten.
Alltihop receptfritt.
har ju också problem med förstoppningar då och då pga min IBS-mage

Nu har jag tappat bort/hittar inte en adapter till en av min a/c sladdar. Vet att jag såg den, sparkade till den, tänkte att det var ingen bra idé men jag tar upp den sedan. Nu är den borta. :meh:

Kålsoppa funkar väl bra annars??
Jo testade det i vintras .Det kom nog ut mer än jag stoppade i mig plus att jag luktade väldigt illa så både katten och hunden undvek mig och tanten var arg på mina gaser så det kommer jag nog inte att äta mer fast det var gott:d med falukorv i

Har jobbat på W idag. Samma sak i morgon med.
Hämtat glas och tallrikar.
Letat efter en kampfisk hane, som har försvunnit...:eek: Igår kväll när jag släckte, var han i karet. Nu när jag kom hem från jobbet ca 12 - borta. Letat i hela burken, i pumpen. Även hos "grannen" (avdelad kar i 2 delar pga de är kampfiskhanar...). På golvet och under sängen = Borta:cry: Han kan knappats ha tagit sig ut genom den lilla springan på locket på karet. OM han skulle ha gjort det, borde han ligga på golvet. Rummet var låst så inga katter har ätit upp honom. Om han har dött, så borde man hitta "liket", för så snabbt äter väl inte snäckor och räkor upp en fisk?
Nu öppnade jag upp i karet, så nu går "grannen" i hela, eftersom den andra är borta.
Hämtat paket på Ica och Turken, packat upp det.
Bytte pump i ett kar, då fick jag ett oväntat besök...:mad: Av min moster och hennes gubbe. De trodde att morsan är hemma, vilket hon inte är. Eftersom morsan var på syrrans jäntas studentfest igår. Och kommer hem med farsan i morgon kväll. Mostern hade princess tårta med, så jag bjöd på kaffe.
Slösurfat lite sedan de hade åkt. Ätit middag, utfodrat katterna. De vill inte ha Pussis blöttmat längre...:mad:
Kvällsfikar och nattat alla djur. Mina mollys är så tama nu, så jag handmatar dem med räkmix:love::love::love:
Ska ta mina kvällsmediciner och hoppa i säng. Ska upp 5 i morgon med:crazy:

Phu.
Vi har varit och badat, ätit mat och umgåtts hos svärföräldrarna. Nu har vi fyra trötta barn där de två äldsta försöker medla mellan de två yngsta. Nu har 3 av 4 lugnat sig alla fall. Blir sovdags för dem när vi kommer hem, sedan film och soffhäng för mig och sambon

Har jobbat på W idag. Samma sak i morgon med.
Hämtat glas och tallrikar.
Letat efter en kampfisk hane, som har försvunnit...:eek: Igår kväll när jag släckte, var han i karet. Nu när jag kom hem från jobbet ca 12 - borta. Letat i hela burken, i pumpen. Även hos "grannen" (avdelad kar i 2 delar pga de är kampfiskhanar...). På golvet och under sängen = Borta:cry: Han kan knappats ha tagit sig ut genom den lilla springan på locket på karet. OM han skulle ha gjort det, borde han ligga på golvet. Rummet var låst så inga katter har ätit upp honom. Om han har dött, så borde man hitta "liket", för så snabbt äter väl inte snäckor och räkor upp en fisk?
Nu öppnade jag upp i karet, så nu går "grannen" i hela, eftersom den andra är borta.
Hämtat paket på Ica och Turken, packat upp det.
Bytte pump i ett kar, då fick jag ett oväntat besök...:mad: Av min moster och hennes gubbe. De trodde att morsan är hemma, vilket hon inte är. Eftersom morsan var på syrrans jäntas studentfest igår. Och kommer hem med farsan i morgon kväll. Mostern hade princess tårta med, så jag bjöd på kaffe.
Slösurfat lite sedan de hade åkt. Ätit middag, utfodrat katterna. De vill inte ha Pussis blöttmat längre...:mad:
Kvällsfikar och nattat alla djur. Mina mollys är så tama nu, så jag handmatar dem med räkmix:love::love::love:
Ska ta mina kvällsmediciner och hoppa i säng. Ska upp 5 i morgon med:crazy:
Våra kampfiskar gömmer sig också ibland så de är helt omöjliga att hitta. Sedan dyker de upp igen rätt som det är

Tanten bjuder på grillade revbensspjäll :dmen har sådan magknip att jag tror det får var eller får vänta och se om det släpper

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
297
· Visningar
6 898
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?