Tror det kan vara läge att söka vård ganska snart för dig. Det låter inte alls bra.Tanten bjuder på grillade revbensspjäll men har sådan magknip att jag tror det får var eller får vänta och se om det släpper
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror det kan vara läge att söka vård ganska snart för dig. Det låter inte alls bra.Tanten bjuder på grillade revbensspjäll men har sådan magknip att jag tror det får var eller får vänta och se om det släpper
Alltså - om du inte får ut något och har akut ont i magen - så skulle det kunna betyda att det är något mer allvarligt stopp. Typ omvridning eller nåt.Tanten bjuder på grillade revbensspjäll men har sådan magknip att jag tror det får var eller får vänta och se om det släpper
Japp blev en leverans men den var försvinnande liten så jag hoppas det kommer mer med tanke på att det är nästan fyra dagar som det varit stopp .Vc öppnar på måndag så jag får höra av mig dit då om det inte kommer mer .Jösses sitter här och pratarAlltså - om du inte får ut något och har akut ont i magen - så skulle det kunna betyda att det är något mer allvarligt stopp. Typ omvridning eller nåt.
När det slutar göra ont så betyder det eventuellt att tarmen spruckit och då är man ganska rejält illa däran. Grannen dog av det.
- fösöker skrämma dig så du tar dig till vården.....
Hahaha, tack @Ninnurur för att du berättar för alla att jag ska göra en kapselendoskopi . Skoja, det är lugnt . Ja alltså...stackarn, det ska tas bilder i minst 11 timmar!! Det blir några bilder det liksom... Med min tur fastnar jäkelskapet säkert dessutom så jag måste öppnas - med tanke på min tur liksom.Apropå tarm @Jen80 har/ska svälja en kamera som ska filma hela vägen tills den kommer ut igen. Jag tycker så synd om stackaren vars jobb det är att titta på filmen sen!
Regnet kom här ocksåÅskar är här med mer regn
Härligt! Här har någon öppnat kranen ordentligt!Regnet kom här också
Det skulle visst komma hit i morgon och hålla på hela dagen .Det blir perfekt för då kan jag börja bränna min enorma rishög efter vedhuggningenHärligt! Här har någon öppnat kranen ordentligt!
Äsch, Åskar verkar redan vara klar här men regnet fortsätter nog en halvtimme till. Det ser ut att komma mer imorgon fm dessutomDet skulle visst komma hit i morgon och hålla på hela dagen .Det blir perfekt för då kan jag börja bränna min enorma rishög efter vedhuggningen
Hoppas det jag åxo men sjukvården går i ultrarapid som det verkar .Men är man korkad och inte går genom försäkringen får man fan skylla sig självRegnat/regnar(?) här med. Hoppas verkligen det fixar sig fort @skerper. Lider med dig!
/hallonsaft har inte bara t-shirten utan hela garderoben inom ämnet.
Usch så jobbigt, lätt vara efterklok. Hoppas den kommer hem innan ni ska sova.Släppte ut katterna för första gången idag en kortis. Gick bra och de kom in igen utan att ha traskat för långt bort. Släppte ut igen på kvällen men ena katten kommer inte när vi ropar. Ska gå upp i natt och försöka igen. Så korkat att släppa ut dem så tidigt, jag skulle stått på mig med att hålla dem inne första veckan och gått koppelpromenader i början. Nu är jag lite orolig.
Usch så jobbigt, lätt vara efterklok. Hoppas den kommer hem innan ni ska sova.
Om den inte kommer, ställ ut lådan eller ta en del av lådan ostädat och ställ ut, dom har ett suveränt luktsinne som kan hjälpa till så den traskar rätt.
Håller tummar och tassar här
Inget att tacka för, hoppas det fixar sig!Tack! Hade inte tänkt på lådtricket, ska testa det!