Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är inne!!
Duktig kille bow:Han är inne!!
Haha. Jo men ut kom det.Jo testade det i vintras .Det kom nog ut mer än jag stoppade i mig plus att jag luktade väldigt illa så både katten och hunden undvek mig och tanten var arg på mina gaser så det kommer jag nog inte att äta mer fast det var gott med falukorv i
Regnar här med, hörde precis några droppar mot fönstret men knappast några mängder så marken får snäll vattning och under flera timmar just nu verkar det somRegnar här lite nu o då,verkar som regnet har svårt för att bestämma sig.
Sitter och laddar för en dag inne i stan. Ska ta färjan över om en stund och sen blir det shopping!!!! Har en hel lista full med allt från morgonrock och pyjamasbyxor till solglasögon och schampo-bar
Här är det inte speciellt kallt och blåser inte heller.Regnar här med, hörde precis några droppar mot fönstret men knappast några mängder så marken får snäll vattning och under flera timmar just nu verkar det som
Dessvärre är det riktigt otrevligt kallt ute tycker jag.
Men vad drygt!Är vaken och lugnar nerverna efter en mardröm. Läser boken Vargattacken och sökte på yt om det. Gissa var som hoppade på mig i drömmen?
Blev inget sova, satt i soffan vid tvn och pratade med en kollega istället. 2h 15 min kvar nu..nattjobbar här, funderar på om jag ska stänga ögonen ett kort tag eller inte.
Tidsutrymme finns, men frågan är hur seg jag blir..
Har vänt upp och ner på hela burken igår kvällVåra kampfiskar gömmer sig också ibland så de är helt omöjliga att hitta. Sedan dyker de upp igen rätt som det är