Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag var vi och kikade i blivande huset igen. Vi kunde planera lite möblering och hur vi vill göra i trädgården. Så kul!

Fick minne på FB idag där min uppfödare skickat en bild på min nuvarande hund, som heter Karma. Det var år innan vi hade någon tanke på att hon skulle bli min.
Det kanske var menat att vi skulle ha varann, korvtruten och jag.
Hon gick fö husesyn direkt ensam och verkar ha bott in sig redan.

Sitter och laddar för en dag inne i stan. Ska ta färjan över om en stund och sen blir det shopping!!!! Har en hel lista full med allt från morgonrock och pyjamasbyxor till solglasögon och schampo-bar

Hoppas du får en härlig dag!
Jag köpte skitbra schampo i Melbourne i något vanlig matbutik som hade ngt namn som liknade Walmarts typ. Det var rätt billigt, luktade fantastiskt och skitbra utan massa saker jag är allergisk mot.
Hoppas åka och bunkra mer i vinter. ;)
Och ett te som var godaste ever!

Är vaken och lugnar nerverna efter en mardröm. Läser boken Vargattacken och sökte på yt om det. Gissa var som hoppade på mig i drömmen? :meh: :crazy: :banghead:

Blöh, det är onekligen svårt att sova när man fastnar i tanken på avlivningen, och att se någon man älskar dör. Började störtböla, så det fick bli en halv sömntablett extra. Det känns så tomt hemma. Funderar på vad jag ska fråga en kusin som ville ha en hundvakt en specifik vecka, men hon är säkert öppen för andra helger/veckor också. Sen har behöver andra släktingar hundvakter ibland. Det kanske kan vara något, jag är egentligen en kattmänniska, men jag kommer ju inte jämföra en hund med Eskil. Känns som att jag är på väg in i en djupare depression...:cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
97 98 99
Svar
1 972
· Visningar
53 355
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar