Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kålsoppa funkar väl bra annars??Har ätit laxermedel för några timmar sedan och tuggat i mig en stor bit torkat älgkött . Brukar bli sittandes på toa i omgångar av det så nu är det bara att vänta och se om det blir någon leverans
Har tagit laxermedel tre gången men väntar fortfarande på leveransKålsoppa funkar väl bra annars??
Hoppas du är hemma o inte på äventyrOch där sprack mina jeans...
Jo, jag är hemma. Men de sprack tvärs över låret, lite insida/baksida. Rumpan är intakt.Hoppas du är hemma o inte på äventyr
Så störigt. Där går typ alla mina jeans sönder och även mina senaste favoritridbyxorJo, jag är hemma. Men de sprack tvärs över låret, lite insida/baksida. Rumpan är intakt.
Jag har fläskiga lår så de skaver mot varandra och nöter sönder tyger där tills det inte håller ihop längre.Så störigt. Där går typ alla mina jeans sönder och även mina senaste favoritridbyxor
Är det EXAKT likadant, menar du???Har åxo ett lika men det har funnits i släkten
Jag tror att merparten av kvinnor har det problemet tyvärr.Jag har fläskiga lår så de skaver mot varandra och nöter sönder tyger där tills det inte håller ihop längre.