Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Körde en sväng med pälsbollen som piggt knatade på i värmen :love:. Hundarna tyckte dock det var lite jobbigt. Barnen på gården fick testa att åka häst och vagn och var helt lyriska över äventyret :p
Framsteg med unghästen sen kom ett ordentligt bakslag. Hoppas verkligen det var ett tillfälligt sådant. Avvaktar några dagar till med att hoppa upp på ryggen tills jag vet. :cautious:
Nu äta och bota huvudvärken. Fina hästen ska nämligen ridas också i dag ;)

Upptäckte att mitt körkort och icakort har ramlat ur mobilfodralet. Tur att jag bara har varit hemma idag. Måste skaffa ett nytt fodral som korten inte ramlar ur hela tiden

Måste börja packa ner saker i flyttlådor men jag har ingen lust öht :(. Är bara 11 dagar kvar tills flytt (fått ett andrahandskontrakt medans jag letar bostadsrätt!) så om jag inte vill stå dagen innan måste jag sätta fart :arghh:. Kom på att det behövs köpas fler flyttkartonger.

Och på tal om akut brist på kläder så sitter jag i sista rena plaggen. Ännu en grej som måste göras. Är helt sjukt vad orken försvinner så fort mensen kommer :eek:

Meeen nu ska jag snart iväg till affären. :p Ska göra pannkakor med sylt och grädde till middag och tycka synd om mig själv :angel:

Verkar som jag måste serva gräsklipparen då den tappat orken .Antagligen har packningen i förgasaren gått sönder eller så har o ringen på insuget flyttat på sig men får kolla luftfiltret först

Skit i det pinsamma,det kan vara så att tarmen är vikt,klämd,vriden mfl saker pga av bråcket så RING!!!!!!!!! NU!!!!!
Har ätit laxermedel för några timmar sedan och tuggat i mig en stor bit torkat älgkött . Brukar bli sittandes på toa i omgångar av det så nu är det bara att vänta och se om det blir någon leverans :turd::D

Har ätit laxermedel för några timmar sedan och tuggat i mig en stor bit torkat älgkött . Brukar bli sittandes på toa i omgångar av det så nu är det bara att vänta och se om det blir någon leverans :turd::D

Har du äpplen hemma så kan det ibland hjälpa, ett litet tips bara om det inte löser sig och undvika att ev. behöva till affären, är ju inte riktigt vad man vill i ditt läge.

Måste börja packa ner saker i flyttlådor men jag har ingen lust öht :(. Är bara 11 dagar kvar tills flytt (fått ett andrahandskontrakt medans jag letar bostadsrätt!) så om jag inte vill stå dagen innan måste jag sätta fart :arghh:. Kom på att det behövs köpas fler flyttkartonger.

Och på tal om akut brist på kläder så sitter jag i sista rena plaggen. Ännu en grej som måste göras. Är helt sjukt vad orken försvinner så fort mensen kommer :eek:

Meeen nu ska jag snart iväg till affären. :p Ska göra pannkakor med sylt och grädde till middag och tycka synd om mig själv :angel:

Synd att vi inte bor nära varandra du kunde fått en miljon flyttkartonger av mig

Men va f-n:rage: Nu har SMHI slarvat bort mitt regn igen :arghh:
Igår stor det att det skulle regna 7 mm imorgon söndag och nu står det 0 mm:mad:
Jag vill ha regn :arghh: :arghh: :arghh:

Jahaja vad ska man hitta på nu då? Sitter med mitt korsord och mitt kaffe men känner att jag behöver göra något annat. Varit ute och gått en sväng och trädgården är pysslad. Rensa ogräs i grusgången borde jag göra men hur kul är det?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
6 972
Senast: Sleepan
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar