+1 på den
Fast jag tog en Irish istället
Har ingen av ingredienserna hemma men det fanns rödvin i ett skåp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
+1 på den
Fast jag tog en Irish istället
Har tappat orken till typ att göra typ allt. Är bara sur, vrång och skittråkig just nu.
Så jag hällde upp ett glas vin och fortsätter sura.
Vet knappt vart jag ska ta vägen. Var inne på djursjukhuset med min katt idag, hans buk var svullen sedan en vecka tillbaka (haft telefonkontakt med vet, och även varit inne med honom igår, man han behövde röntgas) och det visade sig att det var hjärtat som orsakat vätskan. Så det fanns inte något annat alternativ än att han fick somna in. Känns som en bit av min själ har dött, haft honom i över fjorton år. Trodde jag hade ett hum om hur jävla tomt det skulle kännas, men det är så fruktansvärt mycket värre. Kan liksom inte föreställa mig en vardag utan honom.
Har ett nästan identisktMitt loppistårtfat
Skjortan känns igenJag har jobbat nästan halva passet och hittills har det gått bra. Vi har haft bra fart så vi i eftermiddag kan ta det lugnt
Nu passar jag på att sträcka ut mig i ett nästintill tomt fikarum
Visa bifogad fil 16197
Jag måste in med telefonen igen (försökte igår men dom hade stängt ). Glaset på skärmen sitter inte ordentligt fast och det jävla skyddsglaset jag köpte, verkar ju helt kasst. Inatt lyckades jag putta ner mobilen från sängbordet. Nu när jag jag vaknade och tog upp den låg skyddsglaset kvar på golvet 329 spänn och så sitter det inte ens kvar. Nu är det "fullt" med damm så vettefan om jag får rent klistret på sidorna så jag kan få fast det igen.
Såg just en katt hade nästan glömt att jag hade en . Äta, kela, äta och gå ut.
Allt avklarat på 5 minuter . Men det märks att vi fått lite regn, tog 4 fästingar på honom nu, innan har jag inte tagit en enda. Tyvärr är Frontlinen slut så får köpa mer nästa resa till "den stoora metropolen".
Har åxo ett lika men det har funnits i släktenMitt loppistårtfat
Ska kolla då men Lloyds apotek har "happy hour" på onsdagarna för pensionärer, då får vi 10-15% på alla icke receptbelagda varor. . Alltid nåt.Det blir billigare att beställa från Apotea.