Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mitt loppistårtfat :)
20180616_140933.jpg

Vet knappt vart jag ska ta vägen. Var inne på djursjukhuset med min katt idag, hans buk var svullen sedan en vecka tillbaka (haft telefonkontakt med vet, och även varit inne med honom igår, man han behövde röntgas) och det visade sig att det var hjärtat som orsakat vätskan. Så det fanns inte något annat alternativ än att han fick somna in. Känns som en bit av min själ har dött, haft honom i över fjorton år. Trodde jag hade ett hum om hur jävla tomt det skulle kännas, men det är så fruktansvärt mycket värre. Kan liksom inte föreställa mig en vardag utan honom.

Jag beklagar :(

Såg just en katt :grin: hade nästan glömt att jag hade en :laugh:. Äta, kela, äta och gå ut.
Allt avklarat på 5 minuter :cautious:. Men det märks att vi fått lite regn, tog 4 fästingar på honom nu, innan har jag inte tagit en enda. Tyvärr är Frontlinen slut så får köpa mer nästa resa till "den stoora metropolen".

Jag måste in med telefonen igen (försökte igår men dom hade stängt :cautious:). Glaset på skärmen sitter inte ordentligt fast :meh: och det jävla skyddsglaset jag köpte, verkar ju helt kasst. Inatt lyckades jag putta ner mobilen från sängbordet. Nu när jag jag vaknade och tog upp den låg skyddsglaset kvar på golvet :grin: 329 spänn och så sitter det inte ens kvar. Nu är det "fullt" med damm så vettefan om jag får rent klistret på sidorna så jag kan få fast det igen. :banghead:

Det hande mig nar Maken krossade glaset pa min ipad. Jag lamnade in den till en liten lokal firma som satte pa ett nytt glas men inte limade fast det ordentligt, sa efter ett par veckor slappte det helt. Jag bar tillbaka den och de satt pa det igen, den gangen kollade de att limmet tagit.:angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
297
· Visningar
6 940
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar