Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Näe.
Orka....

Dessutom tog jag det i drive in. Kräver mer ork att kontakta dem igen eller åka ända dit för att tjafsa.

Dessutom går det isof bara ut över den stackars överstressade, underbetalade personen i snabbkassan. Jodå jag förstod precis, tyvärr! Försökte en gång att ta en riktigt stor dos på samma gång men ingen hit om säger så - rekyyyyl, boom.

Dessutom går det isof bara ut över den stackars överstressade, underbetalade personen i snabbkassan. Jodå jag förstod precis, tyvärr! Försökte en gång att ta en riktigt stor dos på samma gång men ingen hit om säger så - rekyyyyl, boom.
Nä, megados lät som en mindre god idé ;). Jag är en försiktig general så jag matar hellre på med små doser Fiasp.

Han som jobbade i snabbkassan såg less och trött ut. Fick inte ens nån is i muggen. Så det var nog ingen toppendag för personalen.

19 grader, frisk vind och vädret verkar perfekt för uteliv. Myggen blåser förhoppningsvis iväg.

Lite seg och duven efter några intensiva dagar, inklusive en massa vin med @athena_arabians :D.
Gamta tanter behöver inte så mycket för att tackla av lite.

Men vernissagen jag var på igår kväll var fin. Väldigt fin. :)

*host* Jag var rätt seg igår också :angel: och definitivt inte piggare på kvällen efter att ha sprungit runt i skogen och geologiserat resten av dagen :D Vi hade jätteroligt men sista stället var ett antiklimax, det skulle vara ett rätt stort gruvområde vilket det säkert var också... under alla träd/allmän växtlighet :cautious: Vi besökte två trefaldighetskällor också, de var bredvid gruvområdena :)

Innan någon frågar så ja, jag utövar mitt yrke på obetald tid också :p

Tack så mycket alla som beklagat, det värmer. Tog just en titt på den sista bilden, som jag väl inte antog skulle vara det när jag tog den i väntrummet. Tycker mig höra honom hela tiden, och tänker att han nog står där utanför altandörren och vill in :cry:
Mk9H8K6.jpg
Beklagar din förlust.

Släppte ut hästarna i gräshage för drygt en timme sen. Måste flytta tillbaka dem, bromsarna är på och de springer som galningar. Sommar, ljuva sommar :crazy:

Letar förtvivlat efter ena kartan av kattens antibiotika. Den är helt försvunnen. Får ringa vet på måndag och be att han skriver ut en ny karta. Arrrrgh. :arghh:

Mitt ex väntar barn med någon annan (de är inte ett par) och jag funderar på om vi borde försöka igen. Det måste vara något fel på mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
6 977
Senast: Sleepan
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar