Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Näe.
Orka....
Dessutom tog jag det i drive in. Kräver mer ork att kontakta dem igen eller åka ända dit för att tjafsa.
Nä, megados lät som en mindre god idé . Jag är en försiktig general så jag matar hellre på med små doser Fiasp.Dessutom går det isof bara ut över den stackars överstressade, underbetalade personen i snabbkassan. Jodå jag förstod precis, tyvärr! Försökte en gång att ta en riktigt stor dos på samma gång men ingen hit om säger så - rekyyyyl, boom.
19 grader, frisk vind och vädret verkar perfekt för uteliv. Myggen blåser förhoppningsvis iväg.
Lite seg och duven efter några intensiva dagar, inklusive en massa vin med @athena_arabians .
Gamta tanter behöver inte så mycket för att tackla av lite.
Men vernissagen jag var på igår kväll var fin. Väldigt fin.
Pga bråcket så skulle jag nog ta det försiktigtSka ta något medel jag fick på sophia hemmet som sätter sprätt på magen .Är lika idag åxo fast idag värker det .Känns lite pinsamt att söka vård för förstoppning
Beklagar din förlust.Tack så mycket alla som beklagat, det värmer. Tog just en titt på den sista bilden, som jag väl inte antog skulle vara det när jag tog den i väntrummet. Tycker mig höra honom hela tiden, och tänker att han nog står där utanför altandörren och vill in
Skit i det pinsamma,det kan vara så att tarmen är vikt,klämd,vriden mfl saker pga av bråcket så RING!!!!!!!!! NU!!!!!Ska ta något medel jag fick på sophia hemmet som sätter sprätt på magen .Är lika idag åxo fast idag värker det .Känns lite pinsamt att söka vård för förstoppning
Mitt ex väntar barn med någon annan (de är inte ett par) och jag funderar på om vi borde försöka igen. Det måste vara något fel på mig.
Det har du ju helt rätt i. Jag kanske inte ska fundera så mycket över vad det är för fel på mig som tänker så här, utan i stället bara acceptera att det är så här det känns.Känslor är förvirrande, komplexa och allt annat än logiska