Helt odrickbart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt odrickbart
Han kom 07Jag hoppas min kollega kommer snart.
Konstig dag pga personalbrist här, lite oklart om han tanker komma 07 eller 08.
Borde vara 07 idag och imorgon 08.
Vore trevligt att komma hem och sova eftersom jag måste komma in tidigare ikväll..
Whop whop! Jag lyckades somna om och sova till nyss.Ögonen är jättetrötta, men inte sjutton kan jag sova. Och det är lördag.
Tvättmaskinen ska det stå.Kaffe först sedan starta igång
Jag hann på det när det började gå upp och matade på med doser tills jag knäckt uppåtpilen. Men det behövdes täta scanningar och en jäkla massa snabbinsulin.Vilka nötter. Det har hänt mig med. Men känns som McD får vad de betalar för. Hur brukar du göra för att få ner det bäst? Ta en brutal dos eller mindre fler gånger?
Jag hoppas att du också påtalade för restaurangen vilket brutalt fel de gjorde och konsekvenserna av det.Jag hann på det när det började gå upp och matade på med doser tills jag knäckt uppåtpilen. Men det behövdes täta scanningar och en jäkla massa snabbinsulin.
(låter nog totalt obegripligt för en frisk. Men tror @MJLee fattar precis)
Näe.Jag hoppas att du också påtalade för restaurangen vilket brutalt fel de gjorde och konsekvenserna av det.
De flesta mcd har en fb. Skriv där!Näe.
Orka....
Dessutom tog jag det i drive in.
Eller ring dem. För att i alla fall försöka hindra att det händer igen.Näe.
Orka....
Dessutom tog jag det i drive in. Kräver mer ork att kontakta dem igen eller åka ända dit för att tjafsa.
Ska ta något medel jag fick på sophia hemmet som sätter sprätt på magen .Är lika idag åxo fast idag värker det .Känns lite pinsamt att söka vård för förstoppningDet låter inte bra alls, du bör nog ringa 1177 och höra om du ska söka vård akut med tanke på bråcket. Ta hand om dig
Inte det minsta pinsamt.Ska ta något medel jag fick på sophia hemmet som sätter sprätt på magen .Är lika idag åxo fast idag värker det .Känns lite pinsamt att söka vård för förstoppning
Ska ta något medel jag fick på sophia hemmet som sätter sprätt på magen .Är lika idag åxo fast idag värker det .Känns lite pinsamt att söka vård för förstoppning