Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag dricker franska viner som jag fått av en kompis sambo aka vinkännaren. Är inte så ofta jag dricker franska rödviner men denna var :d:d:d Tänkte spara en flarra med årgång 1995 till måndag då brorsan kommer. Längtar redan till måndag, såå kul att träffa min stilige och smarte bror. Jag hoppas att han inte kommer hata min nya lilla lägga bara.

Då var det äntligen helg .En kollega träffad kille från poolfirman igår och han var nöjd med mig som poolskötare .Han sa jag var noggrann med proverna och dokumentationen och enormt intresserad och frågvis och ville lära mig allt och hade anläggningen i toppskick .Känns som rätt bra betyg från ett proffs i branschen .Dom andra som han sköter har han knappt fått fart på än då han har fått göra allt grovjobb som jag fixade tidigare men tydligen skulle allt vara klart den här veckan så kommunens personal kan ta över sedan drar han till Stockholm och för att fortsätta där .Min inställning är att jag måste sköta jobbet bra och då måste man lära sig allt hur saker fungerar och hur man gör när det inte fungerar som det ska men tydligen var inte inställningen lika överallt .Han med halva gräsmattan så jag får fortsätta i morgon .Ska även försöka få båten i vattnet

Vet knappt vart jag ska ta vägen. Var inne på djursjukhuset med min katt idag, hans buk var svullen sedan en vecka tillbaka (haft telefonkontakt med vet, och även varit inne med honom igår, man han behövde röntgas) och det visade sig att det var hjärtat som orsakat vätskan. Så det fanns inte något annat alternativ än att han fick somna in. Känns som en bit av min själ har dött, haft honom i över fjorton år. Trodde jag hade ett hum om hur jävla tomt det skulle kännas, men det är så fruktansvärt mycket värre. Kan liksom inte föreställa mig en vardag utan honom.
Beklagar :heart

Ska lägga mig snart men måste få fart på magen .Har väl blivit något veck någonstans då jag bara kan släppa väder men något annat kommer inte ut och magen börjar likna en ballong.Jäkla skitmage :rage:

Vet knappt vart jag ska ta vägen. Var inne på djursjukhuset med min katt idag, hans buk var svullen sedan en vecka tillbaka (haft telefonkontakt med vet, och även varit inne med honom igår, man han behövde röntgas) och det visade sig att det var hjärtat som orsakat vätskan. Så det fanns inte något annat alternativ än att han fick somna in. Känns som en bit av min själ har dött, haft honom i över fjorton år. Trodde jag hade ett hum om hur jävla tomt det skulle kännas, men det är så fruktansvärt mycket värre. Kan liksom inte föreställa mig en vardag utan honom.
Beklagar :heart:heart:heart

Ledsamt :heart

G
Grr. Köpte em stor lightdriricka på donken för jag var akut varm och törstig. Att det var light jag ville ha framgick tydligt.
Efter ett tag börjar mitt blodsocker sticka iväg uppåt med raketfart
Har nu tillbringat timmar med att försöka få ner det. Var uppenbarligen inte sockerfritt nej
Morr.

Vilka nötter. Det har hänt mig med. Men känns som McD får vad de betalar för. Hur brukar du göra för att få ner det bäst? Ta en brutal dos eller mindre fler gånger?

Beklagar sorgen. :heart

@EmmaBovary

kitty-hug.gif~c200

Har äntligen ingen mer huvudvärk men det tog tre doser ipren/panadol under dagen och sömn, mycket, mycket, sömn. Känns dock inte som ett problem att sova inatt :meh:

Katten kör sitt shit 'n run race. Tydligen måste jag vara vaken för att det ska gå vilket gjordes genom att studsa på mig, idogt slickande i ansikte och alla kroppsdelar över täcket - ögonlocken är inte lätt att ignorera när hon sätter igång - samt nafsande när ingenting annat hjälper. Tur att hon är så söt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
7 006
Senast: Sleepan
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar