Över 75 mil blev det idag. Puuuh, skönt med helg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kram!Vet knappt vart jag ska ta vägen. Var inne på djursjukhuset med min katt idag, hans buk var svullen sedan en vecka tillbaka (haft telefonkontakt med vet, och även varit inne med honom igår, man han behövde röntgas) och det visade sig att det var hjärtat som orsakat vätskan. Så det fanns inte något annat alternativ än att han fick somna in. Känns som en bit av min själ har dött, haft honom i över fjorton år. Trodde jag hade ett hum om hur jävla tomt det skulle kännas, men det är så fruktansvärt mycket värre. Kan liksom inte föreställa mig en vardag utan honom.
Vet knappt vart jag ska ta vägen. Var inne på djursjukhuset med min katt idag, hans buk var svullen sedan en vecka tillbaka (haft telefonkontakt med vet, och även varit inne med honom igår, man han behövde röntgas) och det visade sig att det var hjärtat som orsakat vätskan. Så det fanns inte något annat alternativ än att han fick somna in. Känns som en bit av min själ har dött, haft honom i över fjorton år. Trodde jag hade ett hum om hur jävla tomt det skulle kännas, men det är så fruktansvärt mycket värre. Kan liksom inte föreställa mig en vardag utan honom.
Beklagar.Vet knappt vart jag ska ta vägen. Var inne på djursjukhuset med min katt idag, hans buk var svullen sedan en vecka tillbaka (haft telefonkontakt med vet, och även varit inne med honom igår, man han behövde röntgas) och det visade sig att det var hjärtat som orsakat vätskan. Så det fanns inte något annat alternativ än att han fick somna in. Känns som en bit av min själ har dött, haft honom i över fjorton år. Trodde jag hade ett hum om hur jävla tomt det skulle kännas, men det är så fruktansvärt mycket värre. Kan liksom inte föreställa mig en vardag utan honom.
Vet knappt vart jag ska ta vägen. Var inne på djursjukhuset med min katt idag, hans buk var svullen sedan en vecka tillbaka (haft telefonkontakt med vet, och även varit inne med honom igår, man han behövde röntgas) och det visade sig att det var hjärtat som orsakat vätskan. Så det fanns inte något annat alternativ än att han fick somna in. Känns som en bit av min själ har dött, haft honom i över fjorton år. Trodde jag hade ett hum om hur jävla tomt det skulle kännas, men det är så fruktansvärt mycket värre. Kan liksom inte föreställa mig en vardag utan honom.
heartVet knappt vart jag ska ta vägen. Var inne på djursjukhuset med min katt idag, hans buk var svullen sedan en vecka tillbaka (haft telefonkontakt med vet, och även varit inne med honom igår, man han behövde röntgas) och det visade sig att det var hjärtat som orsakat vätskan. Så det fanns inte något annat alternativ än att han fick somna in. Känns som en bit av min själ har dött, haft honom i över fjorton år. Trodde jag hade ett hum om hur jävla tomt det skulle kännas, men det är så fruktansvärt mycket värre. Kan liksom inte föreställa mig en vardag utan honom.
Åh fy så tragiskt beklagar heartVet knappt vart jag ska ta vägen. Var inne på djursjukhuset med min katt idag, hans buk var svullen sedan en vecka tillbaka (haft telefonkontakt med vet, och även varit inne med honom igår, man han behövde röntgas) och det visade sig att det var hjärtat som orsakat vätskan. Så det fanns inte något annat alternativ än att han fick somna in. Känns som en bit av min själ har dött, haft honom i över fjorton år. Trodde jag hade ett hum om hur jävla tomt det skulle kännas, men det är så fruktansvärt mycket värre. Kan liksom inte föreställa mig en vardag utan honom.
Åh jag älskar att köra stallägaren frågade häromdagen om jag inte skulle fråga grannen om att få låna en vagn men jag svarade att jag inte var så sugen. Min häst har en jävla löpskalle och jag vet inte vilka minnen jag väcker med en vagnVarit ute och kört shetlandsponny idag. Det är så himla kul!
Visa bifogad fil 16186
Beklagar heartVet knappt vart jag ska ta vägen. Var inne på djursjukhuset med min katt idag, hans buk var svullen sedan en vecka tillbaka (haft telefonkontakt med vet, och även varit inne med honom igår, man han behövde röntgas) och det visade sig att det var hjärtat som orsakat vätskan. Så det fanns inte något annat alternativ än att han fick somna in. Känns som en bit av min själ har dött, haft honom i över fjorton år. Trodde jag hade ett hum om hur jävla tomt det skulle kännas, men det är så fruktansvärt mycket värre. Kan liksom inte föreställa mig en vardag utan honom.
jag kan uppenbarligen inte stava. Gången och av ska det stå såklart.Tror att pressbyrån i Töreboda blivit rånad igen idag,när jag körde förbi var både ambulans,polis och hundförare på plats.
Förra gängen jagades rånaren iväg att en kund.
Autocorrect driver mig till vansinne många gångerjag kan uppenbarligen inte stava. Gången och av ska det stå såklart.