Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter bekant, åkte även igenom Dalaporten, tyckte tunneln innan Tjörnbron hade nått att lära sig. ”Om signal lyser, möte med högt fordon”.Haha den är lite vilda western
Du körde säkert förbi guldsmedshyttan och storå då
Där bor jag
Kan inte sluta lyssna/titta helt fantastisk tjej. Bara 13 år
Jag brukar inte dela sånt här eller titta men denna tog mig med stormsteg. SÅ cool!
Varit och handlat, jäklar vad dyrt det blev och ändå är det inte direkt oxfilé och ostron. Dessutom måste jag gå en gång till inom snar framtid eftersom toa och hushållspapper inte fick plats. Tack och lov för min dra-maten väska. Men lastar den nog till max Men nu har jag fyllt på mitt lager av frusna jordgubbar och körsbärstomater/knipplök, lättdryck och andra nödvändigheter. Samt mer grillkorvar och korvbröd. Jag är en sån där idiot som alltid går på extrapris, suck. Men honung håller sig alltid och majskorn i burk. Fick gå tre gånger uppför trappan för att få upp allting och naturligtvis passade katten på att smita ut.
Inte blev huvudvärken bättre heller. Grrr.
Gör det, det är ju ändå fredag!Äntligen dags att åka till frissan. Funderar på om jag ska köpa hem grejer till en marängsviss efteråt, blev sugen
Förstår det.Somnade till sist, funkade att dricka lite vin. Ex som det tog slut med pga att han inte ville ha barn. Nu ska han ha det med någon annan. Det rörde upp ganska mycket känslor.
Såg också häromdagen.Kan inte sluta lyssna/titta helt fantastisk tjej. Bara 13 år
Jag brukar inte dela sånt här eller titta men denna tog mig med stormsteg. SÅ cool!
^^ Min feting, duktig tjej.
Jag pysslar med att fotbollsnörda idag, så nu laddar jag om till nästa match med en stor mugg cappuccino.
Ingen hantverkare dök upp idag heller eller hörde av sig så köket får vara katastrof över helgen med. Tröttsamt men skulle tro det finns betydligt mer akuta saker som prioriteras och jag vill inte gnälla/tjata/jaga men har jag inget hört på måndag efter lunch får det bli att ringa för då har det gått över 1 vecka trots allt.
Blir lite frustrerad över att jag har handpenning till lägenhet men får inte låna pga för låg lön