Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jösses!

Jag behöver fler timmar på dygnet. Nu dags att packa ihop och åka hemåt. Nuu ka vi släppa ut token i hagen för första gången och han kommer springa massor då han redan står och studsar och galopperar i boxen. Jag kommer vara sjukt nervös av att stå vid sidan av och hoppas han inte skadar sig :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Tur att mamman hans är så vettig :love:

Fortfarande huvudvärken från helvetet. Hittar inga ipren trots att jag är säker på att jag har några kartor någonstans. Iofs panadol men det mår jag pyton av. Citodon?

Varit och handlat, jäklar vad dyrt det blev och ändå är det inte direkt oxfilé och ostron. :arghh: Dessutom måste jag gå en gång till inom snar framtid eftersom toa och hushållspapper inte fick plats. Tack och lov för min dra-maten väska. Men lastar den nog till max :crazy: Men nu har jag fyllt på mitt lager av frusna jordgubbar och körsbärstomater/knipplök, lättdryck och andra nödvändigheter. Samt mer grillkorvar och korvbröd. Jag är en sån där idiot som alltid går på extrapris, suck. Men honung håller sig alltid och majskorn i burk. Fick gå tre gånger uppför trappan för att få upp allting och naturligtvis passade katten på att smita ut. :mad:

Inte blev huvudvärken bättre heller. Grrr.

^^ Min feting, duktig tjej. :up::bow:

Jag pysslar med att fotbollsnörda idag, så nu laddar jag om till nästa match med en stor mugg cappuccino. :d
Ingen hantverkare dök upp idag heller eller hörde av sig så köket får vara katastrof över helgen med. Tröttsamt men skulle tro det finns betydligt mer akuta saker som prioriteras och jag vill inte gnälla/tjata/jaga men har jag inget hört på måndag efter lunch får det bli att ringa för då har det gått över 1 vecka trots allt.

Suck, betalat kattens veterinärbesök och nu är jag urfattig :meh: Lite jobbigt, kollade inte posten igår eller tidigare idag förfallodatum är 22 och betalningen kommer inte att ske förrän den 18 på måndag. Kollade pg nummer säkert fyra ggr så jag inte skrev fel.

G
Grr. Köpte em stor lightdriricka på donken för jag var akut varm och törstig. Att det var light jag ville ha framgick tydligt.
Efter ett tag börjar mitt blodsocker sticka iväg uppåt med raketfart
Har nu tillbringat timmar med att försöka få ner det. Var uppenbarligen inte sockerfritt nej
Morr.

Somnade till sist, funkade att dricka lite vin. Ex som det tog slut med pga att han inte ville ha barn. Nu ska han ha det med någon annan. Det rörde upp ganska mycket känslor.
Förstår det.
Jag har sovit fem knackiga timmar tidigare. Och nu kan jag inte somna

Gah!
Tre jobbnätter kvar. Varav en extra lång pga personalbrist.
Må de kommande två vara lite lugnare än de två senaste tack :p. Natt mot måndag lär knappast bli lugn.

Senast ändrad:
^^ Min feting, duktig tjej. :up::bow:

Jag pysslar med att fotbollsnörda idag, så nu laddar jag om till nästa match med en stor mugg cappuccino. :d
Ingen hantverkare dök upp idag heller eller hörde av sig så köket får vara katastrof över helgen med. Tröttsamt men skulle tro det finns betydligt mer akuta saker som prioriteras och jag vill inte gnälla/tjata/jaga men har jag inget hört på måndag efter lunch får det bli att ringa för då har det gått över 1 vecka trots allt.

Tackar och bugar, min rygg och axlar tackar ännu mer. Känns redan som folk stirrar mindre där jag kommer dragande på den. Men bilder på katten skulle definitivt pimpa upp den lite. Hmm. Har inte hunnit kolla några matcher ännu men inte världens mest upphetsande lag eller fotboll. Passa dig bara för att de inte väntar för länge i veckan eftersom det är midsommar och då får du det inte fixat förrän nästnästa vecka.

Blir lite frustrerad över att jag har handpenning till lägenhet men får inte låna pga för låg lön :wtf:

Surt, det är många som sitter i samma sits efter nya kraven. Läste att det är många med 'vanlig' lön som inte når kraven och i princip aldrig kommer kunna komma in på bostadsmarknaden. Bor du nära en storstad? Kanske hitta något lite längre ut, kan vara värt pendlingsavståndet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
299
· Visningar
7 028
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar