Vad är det med den vägen??Ska du köra rv50?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det med den vägen??Ska du köra rv50?
Men åh vad irriterande att bli sjuk. Sånt kan man roa sig med på hösten. Inte sommaren..Gör mig klar för jobbet och försöker ignorera det faktum att jag rätt tydligt börjar bli sjuk. Varken tid eller lust med det
Men åh vad irriterande att bli sjuk. Sånt kan man roa sig med på hösten. Inte sommaren..
Synd om dig. Och tur att man inte jobbar med ungar. Sällan sjuk..Klassikern, när man slappnar av blir man kass; Jobbar i skola och igår var det skolavslutning, typ 1h efter eleverna gått hem började det göra ont i halsen och växla mellan frysa/svettas.
Idag är jag inte friskare... idag är det personalavslutning och sen har jag 4 dagar i rad framåt inbokat att vara hästvakt/rida. Snark!
Haha jag försökte men sambon tittade på mig som om jag inte var klokNi kan inte byta?
Synd om dig. Och tur att man inte jobbar med ungar. Sällan sjuk..
Vildsvinen då?Instämmer. Jag var inte ett dugg orolig när svinflunsan gick för då hade jag ett provtagningsjobb så jag var ute i skogen praktiskt taget hela tiden och träffade inte en käft (jag räknar inte björnen jag såg...)
Vildsvinen då?
Vildsvinen då?