Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick svar på mitt DNA-test nu äntligen :banana: !! Har inte hunnit kolla så mycket ännu i detalj pga tårtbak, osv, men i helgen kommer jag att ägna några timmar. Fick ett mejl från en man som hade forskat mycket på släkt på min pappas sida, med bland annat bilder på släktingar som levde på 1800-talet. SÅDANT är fruktansvärt roligt att se :) !

Mitt "origins" visade att jag är 99% europeisk, därav 53% skandinavisk, 37% brittisk (British Isles) och 9% östeuropeisk. Men detta ska man nog ta med en nypa salt :p ! Fast kul ändå.......

Gör mig klar för jobbet och försöker ignorera det faktum att jag rätt tydligt börjar bli sjuk. Varken tid eller lust med det :arghh:

Men åh vad irriterande att bli sjuk. Sånt kan man roa sig med på hösten. Inte sommaren..

Klassikern, när man slappnar av blir man kass; Jobbar i skola och igår var det skolavslutning, typ 1h efter eleverna gått hem började det göra ont i halsen och växla mellan frysa/svettas.
Idag är jag inte friskare... idag är det personalavslutning och sen har jag 4 dagar i rad framåt inbokat att vara hästvakt/rida. Snark!

Har fått sova typ ett par timmar i stöten i natt. Vid 03:30 satte fiskmåsarna igång med att skräna utanför. Kul. Älskar fiskmåsar..

Klassikern, när man slappnar av blir man kass; Jobbar i skola och igår var det skolavslutning, typ 1h efter eleverna gått hem började det göra ont i halsen och växla mellan frysa/svettas.
Idag är jag inte friskare... idag är det personalavslutning och sen har jag 4 dagar i rad framåt inbokat att vara hästvakt/rida. Snark!
Synd om dig. Och tur att man inte jobbar med ungar. Sällan sjuk..

Jag har rivstartat morgonen med att hämta makens kusin som lämnade in bilen på service, när jag hade släppt av honom ringde ett fritids och undrade om jag kunde jobba. Inte före lunch konstatera jag eftersom jag ska med dottern till tandläkaren först. De kollade men hittade ingen som kunde jobba hela dagen så jag jobbar från halv ett till halv fem. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
299
· Visningar
7 042
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar