Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast facket kan inte göra annat än att driva frågan. Ansvaret är ju ändå alltid arbetsgivarens.
Jo, men i och med att arbetsgivarn inte lyssnar på mig eller tar mig på allvar. Så kan facket hjälpa till att lyfta frågan, så de börjar ta den på allvar. Ska bli intressant att se vad som kommer ur detta i slutänden.
Nu ska här sovas. Klockan ronger 04:30... go natt. Hörs mer imorrn.

Jäkla väder,nu blåste det upp till halvstorm igen och sen kom regnat som ett rev på posten,regnet behövs men varför ska det blåsa så taket lyfter?

Fast facket kan inte göra annat än att driva frågan. Ansvaret är ju ändå alltid arbetsgivarens.
Problemet kan vara att ord står mot ord .Vem som sagt vad är svårt att bevisa om man inte har vittnen som ställer upp eller om det blev sagt mellan 4 ögon .En släkting till mig råkade ut för samma sak men hon gjorde minnesanteckningar hela tiden så drog hon in en advokat och ag blev fälld och hon fick en skaplig summa

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
299
· Visningar
7 062
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar