Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast facket kan inte göra annat än att driva frågan. Ansvaret är ju ändå alltid arbetsgivarens.Någon måste ta det och jag har inte betalat dyra medlemspengar till facket för att det är kul, nånting ska jag ha igen för det.
Ska förvisso inte hela vägen till Ludvika, men på kartan va de rätt nära när ja kolla. Men kan väl vinka på avstånd.Då kan du vinka lite på avstånd till mig
Jo, men i och med att arbetsgivarn inte lyssnar på mig eller tar mig på allvar. Så kan facket hjälpa till att lyfta frågan, så de börjar ta den på allvar. Ska bli intressant att se vad som kommer ur detta i slutänden.Fast facket kan inte göra annat än att driva frågan. Ansvaret är ju ändå alltid arbetsgivarens.
Ska du köra rv50?Då kan du vinka lite på avstånd till mig
När? Eller menar du @RedHyuuga kanske?Ska du köra rv50?
Haha ja citerade lite fel därNär? Eller menar du @RedHyuuga kanske?
Jag körde traktor...nykterHmmm det var lill-lördag igår, så nu vill jag veta vaaaaaad gjorde du egentligen?
Och @Snowball
Jag vill ha mer regn Ge mig mer regnDet kom några droppar från himlen. Tyvärr inte ens tillräckligt för att blöta marken fläckvis
Jag med, det lilla vi fått räcker inte till att fylla en kaffekopp med ens.Jag vill ha mer regn Ge mig mer regn
Jag kan ta både regn och blåst skicka det med express revJäkla väder,nu blåste det upp till halvstorm igen och sen kom regnat som ett rev på posten,regnet behövs men varför ska det blåsa så taket lyfter?
Jag har massor av "borde/måste" som väntar, men efter att ha bokat tid med Lantbruktstjänst till nästa vecka så är jag lägre än lägst
Jag vet att det är rätt, men ni vet hur hjärnan ändå håller på och tuggar...
heartJag har massor av "borde/måste" som väntar, men efter att ha bokat tid med Lantbruktstjänst till nästa vecka så är jag lägre än lägst
Jag vet att det är rätt, men ni vet hur hjärnan ändå håller på och tuggar...
Sen det började här vill det inte sluta istället men det behövs mycket vatten .Hörde av en kompis som gräver högspänning att marken är bara fuktig 2 dm ned sedan är den snustorrDet regnar
Problemet kan vara att ord står mot ord .Vem som sagt vad är svårt att bevisa om man inte har vittnen som ställer upp eller om det blev sagt mellan 4 ögon .En släkting till mig råkade ut för samma sak men hon gjorde minnesanteckningar hela tiden så drog hon in en advokat och ag blev fälld och hon fick en skaplig summaFast facket kan inte göra annat än att driva frågan. Ansvaret är ju ändå alltid arbetsgivarens.