Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det undrar jag också. Känns ändå bra att facket är på G, så får vi se om cheferna äntligen fattar galoppen.Bra du tog kontakt med dem!
Men vilka värdelösa chefer. Blir rent av förbannad. Vari ligger DIN skuld i detta . Du är kvinna i en mansdominerad branch då är det liksom ok att behandla dig lite som en dörrmatta
Det kommer troligen handla om min situation i första hand, sen även chefernas sätt att ”försöka lösa det” med lappar och säga till på personalmöten, som sen inte händer.Det låter bra. Hoppas bara det inte handlar uteslutande om hur du mår, utan att INGEN ska bli behöva bli utsatt för det där på arbetsplatsen. Det handlar inte om att du är känslig, det handlar om hur det går överstyr när män på kraftigt mansdominerade arbetsplatser beter sig som rövhål.
Har det varit så alltså? Lappar och säga till på personalmöten? Låter nog bra det du sa att företagshälsovården kanske kopplas in, en utredning av den psykosociala arbetsmiljön vore på sin plats.Det kommer troligen handla om min situation i första hand, sen även chefernas sätt att ”försöka lösa det” med lappar och säga till på personalmöten, som sen inte händer.
Jag kan säga att det inte bara är män som tillhör kategorin skitsnack/trakasserier, finns även några tjejer, dock dominerar männen.
Har varit så vadå? Inte helt hundra hur du menar.Har det varit så alltså? Lappar och säga till på personalmöten? Låter nog bra det du sa att företagshälsovården kanske kopplas in, en utredning av den psykosociala arbetsmiljön vore på sin plats.
Jag menade typ Är det alltså allt de gjort, skrivit lappar och pratat på personalmötet och det har inte hjälpt? Och det du skriver nu bekräftar ju det än mer - de har inte tagit problemet på allvar.Har varit så vadå? Inte helt hundra hur du menar.
Ja, de har sagt att de ska ta tag i det. Enda som stått i nyhetsbrevet är att vi ska sammarbeta, inget om skitsnack överhuvudtaget. Likaså på personalmötet, endast att vi ska sammarbeta, inte ens skrapat på ytan av det egentliga problemet.
Det är det både jag och några av de kollegorna som jag faktiskt litar på och pratar med, säger. Så kanske förstår de allvaret när facket blandas in. Jobbet har växt rätt mycket på sistone. Istället för 10 anställda är det närmare 80.Jag menade typ Är det alltså allt de gjort, skrivit lappar och pratat på personalmötet och det har inte hjälpt? Och det du skriver nu bekräftar ju det än mer - de har inte tagit problemet på allvar.
Skitbra att du orkar ta fajten!Det är det både jag och några av de kollegorna som jag faktiskt litar på och pratar med, säger. Så kanske förstår de allvaret när facket blandas in. Jobbet har växt rätt mycket på sistone. Istället för 10 anställda är det närmare 80.
Någon måste ta det och jag har inte betalat dyra medlemspengar till facket för att det är kul, nånting ska jag ha igen för det.Skitbra att du orkar ta fajten!
"Firar" internationella blodgivardagen med ett besök på blodcentralen.
Skulle just fråga, inte ens myggen?Det är ingen som vill ha mitt blod
Edit: Förutom en miljon mygg
Då kan du vinka lite på avstånd till migNu blir det sängen här. Ska visst nästan köra till Ludvika imorrn.