Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick tag på personen tio i tre, och hen visste inte alls om det var möjligt eller inte :meh: Så det var lite goddag yxskaft. Men hen bad att jag skulle maila och förklara mer detaljerat så gör det imorgon. Förstår att det är lite knepigt eftersom det är ett ovanligt ärende. Jaja.

Jag får inte plats i soffan :arghh: :love:

B8B3A871-C0D2-406C-BA47-C2C634FEA087.webp

Jag har massor av "borde/måste" som väntar, men efter att ha bokat tid med Lantbruktstjänst till nästa vecka så är jag lägre än lägst :cry:
Jag vet att det är rätt, men ni vet hur hjärnan ändå håller på och tuggar... :down:

Jag har massor av "borde/måste" som väntar, men efter att ha bokat tid med Lantbruktstjänst till nästa vecka så är jag lägre än lägst :cry:
Jag vet att det är rätt, men ni vet hur hjärnan ändå håller på och tuggar... :down:
Usch då :heart
Jag måste kanske också ta det beslutet snart :cry:

:heart hjärnan är hemsk ibland... tänk om man bara kunde stänga av den ibland

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
14 15 16
Svar
307
· Visningar
7 243
Senast: Enya
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar